[jQuery][XML] Form validation

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swassena
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 10:02
Geachte tweakers,

Allereerst een zalig kerstfeest en alles dat daarbij hoort toegewenst!
Mijn probleem stelt zich als volgt:
Voor een project moet ik een website opbouwen met jQuery en XML, naast html en css. Ik moet ook alle inhoud van de website uit XML halen, en de animaties en validatie wordt gedaan met jQuery. Dat lukt op zich aardig, behalve bij de contactpagina.
Ik slaag er niet in om mijn form uit de XML te halen en te valideren met jQuery. Het form komt wel op de pagina, maar ik kan de selectors niet aanroepen? Daardoor kan ik ook geen validatie op de input doen. Normaalgezien zou ik de ingebouwde form selectors (:form, :input, :text, ... ) kunnen gebruiken, maar dit lijkt me niet te werken... Verder, als ik op een submit-nop druk wordt mijn navigatie gereset. De navigatie gebeurt via jQuery en werkt met het tonen en verbergen van div's.
Kan iemand mij verder helpen? Het beste zou zijn zonder plugins te gebruiken, maar als dat niet anders kan moet het maar zo!

Kerstgroeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zonder relevante code of een testcase is dit natuurlijk een partij wild gokwerk. Zou je misschien iets kunnen laten zien? Oh ja, wij tweakers groeten elkaar constant.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.