ChrisTV - Spyware in de meuktracker?

Pagina: 1
Acties:

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
meuk: ChrisTV 5.50

Zie de reacties vanaf die van pres_lincoln.
Het lijkt mij ( of dat kan aan mijn foute verwachting liggen ) dat jullie niet mee willen werken aan de verspreiding van spyware. Ik heb zelf geeneens een Windows installatie dus mijn probleem is het niet direct (totdat ik iemand met een Windows bak van de regen in de drup ga helpen...), maar het lijkt mij dat als er 8 tweakers zijn die zeggen dat het troep is, daar wel een kern van waarheid in zal zitten.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Ik heb hem even op 'adware' gezet en ik hoop dat de meukredacteuren hier even naar kunnen kijken. Ik draai zelf ook geen Windows nl. 8)

Abort Retry Fail?

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Pure spyware, waarom staat hij er nog in?

See you in another life, brother.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 18:20

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Dat ChrisTV Online! niet helemaal zuiver op de graad is was inmiddels bekend en het programma wordt daarom ook niet langer in de Meuktracker opgenomen. Van ChrisTV zelf was me dat niet bekend. Ik zal zowel de freeware als de betaalde versies nader gaan bekijken.

We kunnen helaas niet elk programma waar we in de Meuktracker over schrijven uitgebreid testen, maar het is zeker niet de bedoeling om 'foute' software aan te bieden/prijzen.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 18:20

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik heb inderdaad RelevantKnowledge aangetroffen in de gratis Lite-versie. De standaard- en pro-versie hebben daar geen last van. Ik ga daarom het artikel aanpassen om dit te vermelden, maar weghalen lijkt mij echter niet noodzakelijk.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).