Beste,
ik ben de trotse bezitter van een compaq evo n800c
Computer:
Mobile Intel(R) Pentium(R)
kloksnelheid: 2,00 GHz, 1,50GB
4 - M CPU 2.00 GHz
Systeem:
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 3
maar er is een probleem,
Beschrijving:
mijn computer werkt prima, mijn usb muis doet wat hij moet doen mijn usb internet stick doet het, alles behalve alle usb apparaten waar ik dingen in kan opslaan usb sticks, externe hardeschijfen etc.
wat gebeurt er dan bij gebruik van die apparaten?
zodra ik de usb stick in de usb poort doe dan gebeurt er even niks (dan is hij het apparaat aan het installeren en klaar maken voor gebruik) en dat kan ik hem vaak wel gewoon open maar zodra ik bestanden ga kopiëren valt mijn cpu uit en doet mij pc niks meer en blijft hij op het laatst bekende beeld staan.
zelfs al ik een externe hardeschijf gebruik die eigen voeding heeft gebeurt het, soms gebeurt het al voor dat ik ook maar de map/schijf van de usb stick kan openen en soms duur het juist weer heel lang.
waarom doe die andere usb apparaten het wel?
en hoe kan ik die probleem oplossen? (ik hem half heel google door gezocht naar antwoord maar niks kunnen vinden)
graag hulp!
alvast bedankt,
Rolf
edit: ik heb de drivers al opnieuw geïnstalleerd (van usb)
ik ben de trotse bezitter van een compaq evo n800c
Computer:
Mobile Intel(R) Pentium(R)
kloksnelheid: 2,00 GHz, 1,50GB
4 - M CPU 2.00 GHz
Systeem:
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 3
maar er is een probleem,
Beschrijving:
mijn computer werkt prima, mijn usb muis doet wat hij moet doen mijn usb internet stick doet het, alles behalve alle usb apparaten waar ik dingen in kan opslaan usb sticks, externe hardeschijfen etc.
wat gebeurt er dan bij gebruik van die apparaten?
zodra ik de usb stick in de usb poort doe dan gebeurt er even niks (dan is hij het apparaat aan het installeren en klaar maken voor gebruik) en dat kan ik hem vaak wel gewoon open maar zodra ik bestanden ga kopiëren valt mijn cpu uit en doet mij pc niks meer en blijft hij op het laatst bekende beeld staan.
zelfs al ik een externe hardeschijf gebruik die eigen voeding heeft gebeurt het, soms gebeurt het al voor dat ik ook maar de map/schijf van de usb stick kan openen en soms duur het juist weer heel lang.
waarom doe die andere usb apparaten het wel?
en hoe kan ik die probleem oplossen? (ik hem half heel google door gezocht naar antwoord maar niks kunnen vinden)
graag hulp!
alvast bedankt,
Rolf
edit: ik heb de drivers al opnieuw geïnstalleerd (van usb)