mac monitor op PC?

Pagina: 1
Acties:

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 22:25

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

Topicstarter
ff een vraagje..
Mijn vader werkt in een drukkerij en daar hebben ze ook een DTP studio. Ze werken daar met MAC systemen.Laatst hebben ze nieuwe monitoren besteld en hebben ze de oude weggedaan, nu heeft mijn vader een 21" scherm meegenomen (met alleen wel een kapotte voeding). Maar hij heeft een wel hele vage aansluiting achter, ff een schematisch overzicht van de monitor kabel aansluiting achter op de monitor:
Afbeeldingslocatie: http://weedty.virtualave.net/img/aansluit1.jpg

de zwart ingekleurde rondjes met een diagonaal streepje door het midden zijn de aansluit gaatjes voor de schroefjes van de kabel die erop moet. de rondjes naast de pinnetjes zijn een soort connectortjes ofzo..:?
Nou was mijn vraag,is het mogelijk om een verloop kabel/kastje ergens te bestellen/maken waardoor hij gewoon op een 15 pins pc videokaart kan?
Achterop de monitor staat geen type aanduiding,alleen: Macintosch 21" monitor ,65 KHz,1993 :?

helpie! :'(
het repareren van de voeding is niet zo duur, dus zou ik voor 100 of 200 gulden een 21" scherm kunnen hebben..

[plaatje deed ut niej ;) ]

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Hier moeten verloopjes voor te krijgen zijn, ik ken zat mentsen die een Mac monitor aan hun PC hebben hangen. Let alleen wel op! het kan heel goed zijn dat die monitor wel een vaste resolutie heeft! Dus moet je dan alles op bijvoorbeeld 1600*1400 draaien. ( en lang niet alle software kan dat, en de vraag is of je beeldkaart wel UT op zo'n resolutie draait!

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 11:40

wiewatwaar

whatever

Ik hoop dat je de MAC kabel nog hebt. Dan kan je met een verloop die elke goeie Apple shop heeft de boel aansluiten. Die kabel met de door jou getekende aansluitingen zijn wel zeldzaam (en duur)

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• weedty435

weedty435

Topicstarter
heej,thnx!
heb je misschien enig ID waaro ik die verloop stekkertjes kan krijgen? (could you ask your friends mayby? ;) )
Want heb je gezien wat voor een vage aansluiting ik heb op me monitor?? :?

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• weedty435

weedty435

Topicstarter
ja,ja misschien heb ik geluk!
Ze hadden toevallig een langere kabel nodig
dan die standaard bij hun nieuw bestelde monitoren zaten dus waarschijnlijk krijg ik wel zo`n nieuwe kortere kabel..>:)

euhm,ik heb ff gechecked bij conrad en daar
hadden ze wel verloop stekker van 9 naar 15 pins maar niet van 10 naar 15... :(

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Check ff op de site van Iiyama, en dan kijken bij accesoires.

• weedty435

weedty435

Topicstarter
ah,dat meen je niet! ze hebben die dingen daar gewoon incl. dip switches!relax!
gaaf man! thnx :)

• weedty435

weedty435

Topicstarter
euhm.../me was misschien een beetje te enthousiast,deze converter is voor een iilyama beeldscherm aan een mac te hangen. maar niet andersom. :(

helaas...

Pagina: 1