Linux is free, when time is no money...but still I try
Wat bedoel jij met fysieke poortenOp dinsdag 06 maart 2001 11:07 schreef Pjosch het volgende:
Kan iemand mij een verklaring geven waarom de dnet-client na ongeveer iedere 4.8 seconden de fysieke poorten van mijn PC scant?
Ik denk dat je client is ingesteld om zelf te zoeken naar internet verbinding. Daardoor kijkt de clients periodiek op mogelijke poorten zoals COM en Ethernet, vindt ie ergens een verbinding dan gebruikt de client deze om te flushen en fetchen.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Die bedoel ik inderdaad, com en lpt poorten. Ik zag namelijk met een registry Monitor dat de dnet-client deze poorten scant.Op dinsdag 06 maart 2001 11:12 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met fysieke poortenParallelle poorten, com poorten ?
Zie reactie van RobzQ, daar denk ik ook als eerste aan. Gewoon de zoektoch van de client naar de inet verbinding, via modem, ethernet etc.
Klinkt inderdaad logisch. Toch raar dat hij dat doet als je je client ingesteld hebt dat hij gebruik moet maken van de kabel.Op dinsdag 06 maart 2001 12:02 schreef DSmarty het volgende:
Zie reactie van RobzQ, daar denk ik ook als eerste aan. Gewoon de zoektoch van de client naar de inet verbinding, via modem, ethernet etc.
Zolang mijn printer maar niet begint te spouwen met data
Pagina: 1