• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb sinds oktober een Logitech g19 toetsenbord. De spatietoets bleef na een maand of twee steeds vaker haken. Dus heb ik hem er even uitgewipt en er weer in gezet. Hier is het echter fout gegaan en zijn de ophangpunten gebroken. Nu kan de spatietoets dus niet meer goed worden ingedrukt, de spanning is eraf en hij moet in het midden worden ingedrukt. Anders werkt deze niet.

Ik heb de logitech service al gemaild, maar deze antwoorden niet.

Heeft er iemand ervaring hiermee? Zo ja, kan ik ergens nieuwe toetsen kopen of kan ik hier beroep doen op mijn garantie?

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:14
Aangezien je er dus zelf aan hebt lopen prutsen, en hij door jouw schuld (!) kapot is, kan je garantie wel vergeten. Ik denk dat je gewoon op internet moet gaan zoeken naar een nieuwe spatiebalk als daarvan de ophangpunten zijn afgebroken, en als die bij het toetsenbord zijn afgebroken heb je denk ik een probleem.

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Nou,
ik zou eerst contact opnemen bij de webshop/store etc waar je het hebt gekocht. Je hebt hoe dan ook 2 jaar garantie op de toetsenbord en dan gewoon proberen.

• Rudy
De ophangpunt van de toets is afgebroken.
De desbetreffende webshop (Azerty) wilt geen garantie bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Logisch, je hebt hem zelf stuk gemaakt. En je hebt dus niet hoe dan ook garantie. Zou nog eens logitech mailen, vragen of je een nieuwe kan kopen/krijgen. Anders eens op e-bay zoeken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
Inderdaad, ik had dit antwoord ook al verwacht van Azerty.
Ik wacht antwoord af van Logitech en houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
Jammer, maar helaas... Je hebt er zelf aan gezeten. Begrijp wel dat ze geen garantie meer leveren dan

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Solstice schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:25:
Nou,
ik zou eerst contact opnemen bij de webshop/store etc waar je het hebt gekocht. Je hebt hoe dan ook 2 jaar garantie op de toetsenbord en dan gewoon proberen.
Je hebt niet "hoe dan ook" 2 jaar garantie, deze is komen te vervallen omdat hij er zelf aan heeft lopen prutsen.

Duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
mace schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:32:
[...]

Je hebt niet "hoe dan ook" 2 jaar garantie, deze is komen te vervallen omdat hij er zelf aan heeft lopen prutsen.

Duh.
Bedankt spuit11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 19:27

Yor

Yor1313#2571

http://www.komplett.nl/k/...serv&topic=retur-logitech

Lees dit maar eens....

Anyway, verleden maand zelf gebruikt van gemaakt. Medewerker vroeg me de bon te scannen en in te sturen van het product dat defect was, in dit geval een notebook muis en 10 minuten nadat ik die mail had verstuurd, kreeg ik al de vraag of ik wel rekening wilde houden met het feit dat een gloednieuw vervangende muis uit zwitserrland moest komen en dat dat een dagje of 5 kon duren. Top service dus.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:22
Exphy schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:31:
Jammer, maar helaas... Je hebt er zelf aan gezeten. Begrijp wel dat ze geen garantie meer leveren dan
Dat hoeft helemaal niet, dat ligt echt of de winkel of leverancier wil meewerken... Vorig jaar kocht een vriend van mij een WD schijf bij Mycom, nog voor dat hij de winkel uit was liet hij het kreng al stuiteren op de grond omdat hij em naast zijn tas stak ipv erin; resultaat een dikke deuk in de behuizing. Hij heeft toch de schijf thuis uitgeprobeerd en heel logisch werkte het ding niet meer. Terug naar de winkel, daar kreeg hij een 'Nee, sorry'. Op mijn advies gebeld met WD, die zeiden stuur de schijf maar op. 10 dagen later kreeg hij gewoon een verse schijf retour en de verzendkosten werden teruggestort! 8)

Moraal van het verhaal; om bij voorbaat al te stellen dat je geen recht op garantie hebt is dom, heel erg dom. Het is heel simpel "een nee heb je, een ja kan je krijgen" ;) Of "niet geschoten is altijd mis". Het is toch al kapot, hoeveel schade lijdt je nou door het gewoon te proberen bij de winkel of importeur/leverancier? Hetzelfde doe ik bijvoorbeeld met iedere boete die ik in de bus krijg, ik ga altijd in bezwaar waardoor ik zeker al een kwart in de prullenbak heb mogen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:32

Aganim

I have a cunning plan..

Moraal van het verhaal; om bij voorbaat al te stellen dat je geen recht op garantie hebt is dom, heel erg dom.
Nee, het stellen dat je geen recht op garantie hebt is in beide gevallen niet dom, maar gewoon correct. Immers is het hier overduidelijk dat de gebruiker de boel gesloopt heeft.

Waar jij op doelt, is proberen of de winkel of fabrikant uit coulance het product wilt vervangen. Uiteraard is dit altijd de moeite waard om te proberen, maar het recht op garantie.. Die ben je echt kwijt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
Ik wacht nog steeds antwoord af.

Bedankt voor de reacties! Na de kerst ga ik ook even een belletje plegen naar Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

301095

Ik zou het niet proberen bij logitech, Ik stuurde een mailtje voor vervangende pedalen van een Driving Force EX, [Racestuur dat ik gehad heb, prutserding],meteen botte reactie dat ik bon enzo moet opsturen, heb ik niet gekregen, ik had het stuur op de rommelmarkt gekocht, heb die moesten slopen, nu heb ik een Driving Force Pro, hopelijk hoef ik geen nieuwe pedalen van dat merk.
@Rudy, probeer eens een kapotte G19 te scoren, misschien kan je de ophangingspunten wel vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat een stompzinnig advies, omdat jij een slechte ervaring hebt met oude rommelmarkt troep hoeft hij het niet te proberen? Kreeg bij mijn MX310 gratis vervangende glijvoetjes thuis opgestuurd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:16

KneoK

Not in a million lightyears

301095 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 14:16:
Ik zou het niet proberen bij logitech, Ik stuurde een mailtje voor vervangende pedalen van een Driving Force EX, [Racestuur dat ik gehad heb, prutserding],meteen botte reactie dat ik bon enzo moet opsturen, heb ik niet gekregen, ik had het stuur op de rommelmarkt gekocht, heb die moesten slopen, nu heb ik een Driving Force Pro, hopelijk hoef ik geen nieuwe pedalen van dat merk.
@Rudy, probeer eens een kapotte G19 te scoren, misschien kan je de ophangingspunten wel vervangen
Ik heb een poos terug ook een nette mail verstuurd naar Logitech ivm mijn pedalen voor een Momo Racing stuur. Ik kreeg een nette mail terug dat ik na bijna 6 jaar inderdaad geen aanspraak meer kon maken op garantie (en dit was mijn intentie ook niet) en ze helaas geen vervangende pedalen konden toesturen. Wel kreeg ik een actiecode die een maand geldig was waarmee ik 50% korting kreeg op alle producten in de webshop van Logitech. Nu is de webshop van Logitech natuurlijk niet moeilijk met prijzen en kon ik in een willekeurige winkel een nieuw stuur kopen dat net zo duur zou zijn als ik de 50% korting in de webshop van Logitech zou gebruiken en uiteindelijk heb ik zelfs mijn probleem zelf kunnen oplossen maar ik vond het toch wel heel erg netjes dat ik na 6 jaar een kortingsbon kreeg voor een nieuw product omdat het product dat ik gebruik door eigen toedoen kapot is gegaan.

Ik zou dus zeker even contact opnemen met Logitech (maar dat is de TS al van plan) en kijken wat er te regelen valt. Wellicht kunnen ze een spatiebalk opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
Ik heb met logitech gebeld. Zei zeggen echter, dat Azerty mij een jaar garantie hoort te bieden, en dat na dit jaar logitech dit doet. Dus zij kunnen er nog niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Heb je de reacties doorgelezen? Je garantie is met zelf de spatie balk proberen te repareren verlopen. Namelijk het afbreken van de ophangpunten omdat je het niet op de correcte wijze er uit neemt of terug er in steekt.

Dit is met name de reden waarom je bij veel dure producten duidelijk bij het openvijzen een zegel ziet die je niet mag verbreken. Wat je dus nog kan proberen is een spatie op de een of andere manier apart te verkrijgen, deze zou je dan voorzichtig terug kunnen plaatsen en verder genieten van je toetsenbord.

Spijtig dat het een iets wat duurder toetsenbord is anders had je voor de moeite en de herstellingskosten al lang een nieuwe kunnen kopen. Hopelijk geraak je er nog uit anders zal het toch zoiets worden...

[ Voor 4% gewijzigd door TaraWij op 05-01-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Is goed maat.

Luister, jij hebt het zelf gewoon gesloopt, en je probeert de boel nu te flessen door garantie te claimen.
Dat is gewoon frauduleus.

Ik hoop wel voor je dat ze zo coulant zijn om het te repareren of te vervangen, maar als je garantie claimt zonder te vermelden dat je het zelf hebt gesloopt dan is dat oneerlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door mace op 05-01-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Waarom ga je sleutelen aan een apparaat was nog geen 3 maanden oud is en onder de garantie valt ?? 8)7

En idd Logitech heeft een top service. Hier ook diverse spullen gekocht via Dell (zakelijk) en we hadden een defecte mx5000 set. Gevolg paar onderdelen opsturen na ontvangst van nieuwe mx5500 (!)

[ Voor 51% gewijzigd door Frostbite op 05-01-2010 13:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1