Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke artiesten heb ik op mijn computer.

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:15
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een programma die mijn muziek scant en dan een (tekst)bestand teksteditor maakt met welke artiesten ik allemaal op mij pc heb.
Dus wat er staat bij een liedje "Eigenschappen>Details>Meewerkende artiesten".
Ik heb al op Google gekeken maar kwam er niet helemaal uit.

Alvast bedankt.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28

Reptile209

- gers -

Wat datcht je van bijvoorbeeld deze (export functie ingebouwd). Puur uit nieuwschierigheid: waar heb je op gezocht, want ik kom met bijvoorbeeld [google=mp3 tag scan computer] op verschrikkelijk veel mogelijkheden uit.

Zo scherp als een voetbal!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ga even aan de slag met de tips die Reptile209 je geeft. Kom je er dan nog steeds niet aan uit open dan een topic in Client Software Algemeen, want met kantoorsoftware gaat het sowieso niet lukken. ;)

Besteed dan wel wat meer aandacht aan je topicstart. Vermeld bijvoorbeeld welke programma's je hebt geprobeerd en waarom ze niet voldoen. Of lees even de tips die je vindt onder Het algemeen beleid #quickstart voor een goede topicstart.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.