Canon LBP2900 op Windows 7 64 bit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:41
Ik heb hier thuis een Canon LBP2900 laserprinter staan. Nu heb ik de laptop van mijn moeder (die print altijd) geinstalleerd met Windows 7 64 bit, maar nu kan ik hier geen driver voor vinden op de Canon website en op de interwebs. Weet iemand waar ik ergens een 64 bit driver kan vinden, of een universele driver die ook werkt met deze printer?

En mocht het anders gewoon niet kunnen, wat is een goede vervanger van deze printer? Is die Samsung ML1640 voor 50 euro goed genoeg?

Alvast bedankt en fijne feestdagen! :)

[ Voor 4% gewijzigd door NoepZor op 24-12-2009 21:54 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joe-black
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 09:03

joe-black

D.O.A.

Ik heb hetzelfde probleem (zelfde printer) :( .
Heeft iemand hiervoor een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:47
Ik heb diverse fora afgezocht maar er blijken geen (goede) 64bit drivers te zijn voor die printer... wel een aantal mensen die zeggen de driver van een andere printer te gebruiken, waarvan een ander dan weer zegt dat het niet werkt. Ook een enkele keer de opmerking dat je de 32bits driver zou kunnen forceren en dat het dan ook zou moeten werken... Maar het gros van de antwoorden is toch simpel; nee, die driver is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joe-black

joe-black

D.O.A.

MicGlou schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 06:46:
Ik heb diverse fora afgezocht maar er blijken geen (goede) 64bit drivers te zijn voor die printer... wel een aantal mensen die zeggen de driver van een andere printer te gebruiken, waarvan een ander dan weer zegt dat het niet werkt. Ook een enkele keer de opmerking dat je de 32bits driver zou kunnen forceren en dat het dan ook zou moeten werken... Maar het gros van de antwoorden is toch simpel; nee, die driver is er niet.
Ik heb inmiddels een work-around.
Ik heb virtualbox van Sun geinstalleerd en daarbinnen Windows XP.
Vervolgens shared folders aangemaakt.
Ik print nu vanuit Windows 7 64 bits naar de shared folders met CutePDF en vervolgens printen vanuit Windows XP.
Dit gaat prima, misschien een beetje omslachtig maar het voorkomt het kopen van een nieuwe printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is dan VirtualXP mode niet veel handiger om vanuit te draaien?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joe-black

joe-black

D.O.A.

Tsurany schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:42:
Is dan VirtualXP mode niet veel handiger om vanuit te draaien?
VirtualXp is alleen maar beschikbaar voor Windows 7 professional and ultimate.
Ik heb Windows 7 Home Premium :(
Pagina: 1