Er is weer een vervolg van de fragFX V2 Deze keer is het met draad en of met batterijen (3x AAA voor muis en Chuck) Ik moet zeggen de muis lag lekkerder in de had dan V2 en de motion sensor werkt subliem goed.
Kleine preview en intro van de maker zelf: http://www.youtube.com/watch?v=UCnUokmdq9Q
Echter een probleem waarom ik tegen aanloop, de muis werkte bij ADS (Aiming Down the Sight) niet nauwkeurig. Dit was een probleem en ze hebben een firmware 3.0 uitgebracht. Deze Topic heb ik gemaakt zowel introductie als een probleem.
Ik heb de Dongle (Recieverstick) geprobeerd te upgraden naar de nieuwste firmware 3.0
De dongle volgens instructies ingeplugd en driver geïnstalleerd en het firmware programma uitgevoerd.
Helaas geeft hij alleen een error bij de dongle, terwijl de muis en Fragchuck wel updaten.
En nu werkt de dongle niet op de ps3, terwijl hij welk zich herkent bij de PC.
Anders zou ik zelfs niet het firmware programma openen.
Dus als een van jullie met een oplossing kan komen graag. Het is nu 24Dec en ik denk dat de support al vrij is met de feestdagen. En joost mag het weten hoe lang het ng gaat duren voordat ze weer terug zijn

Het is wel een fantastische apparaat.... mits het werkt