Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

newsleecher unrart niet

Pagina: 1
Acties:

• mleander
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 16:14
Wie o wie kan mij uitleggen waarom newsleecher niet automatisch unrart terwijl dit toch netjes staat aangevinkt in het menu? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik gebruik newsleecher 4.0 en windows 7

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Je moet het repair & extract op 2 plekken aanvinken.
In tools > settings en bij het tabblad repair & extract.

Als het aanstaat werkt het alleen met downloads waarbij je ook par bestanden download.
Alleen rar bestanden zijn dus niet genoeg.

edit:
"Bij tools > settings > download > leech tweaks" staan wellicht nog wat handige opties die je misschien wel wilt gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door job op 24-12-2009 11:22 ]

• mleander
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 16:14
Thanks!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dit was dus waarom

Verwijderd

Ik gebruik Newsleecher 3.9, en bij mij werkt het ook niet. Zoals bij mleander staat het aangevinkt in het tabblad. Als ik naar tools>options (settings bestaat niet bij mij) ga, kan ik daar nergens repair'n'extract aanvinken. Er is wel een subdeel repair'n'extract, maar daar staat niet echt een optie om het aan te zetten, enkel opties voor de functie zelf (auto update queued pars, extract to,...).

Verwijderd

Bij mij werkt het overigens ook niet altijd, misschien handig om dit meteen hier te vragen ook. Vanwege het niet willen kopen van een licentie voor Newsleecher ben ik nu overgegaan op GRAB-IT, werkt écht perfect echter wil ik gewoon dat het ALTIJD zo is dat ik;

1. alles download in mijn mapnaam 'tijdelijk'
2. alles wat DAARIN komt automatisch word uitgepakt in een andere map genaamd 'KLAAR'

Nu werkt het met 50% van de dingen, vaak doetie het wel maar ook vaak niet, dit terwijl er voor ALLE dingen geen errors zijn en genoeg .par / .par2 bestanden aanwezig zijn voor het geval DAT.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:56:
Bij mij werkt het overigens ook niet altijd, misschien handig om dit meteen hier te vragen ook. Vanwege het niet willen kopen van een licentie voor Newsleecher ben ik nu overgegaan op GRAB-IT, werkt écht perfect echter wil ik gewoon dat het ALTIJD zo is dat ik;

1. alles download in mijn mapnaam 'tijdelijk'
2. alles wat DAARIN komt automatisch word uitgepakt in een andere map genaamd 'KLAAR'

Nu werkt het met 50% van de dingen, vaak doetie het wel maar ook vaak niet, dit terwijl er voor ALLE dingen geen errors zijn en genoeg .par / .par2 bestanden aanwezig zijn voor het geval DAT.
Mja ik ben dus van grabit afgestapt om dezelfde problemen. soms lust die het niet. waarom ? nou ja
overgestapt op sabnzbd+ eerst meer een beetje tegenzin (maar ik wou ook een webinterface hebben)
en ik vind het tot nu toe het beste in omloop. ook handig is het verwerken van rss feeds etc

Iperf

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:43
Wanneer je niet naar sab wilt kun je altijd nog autounpack 4.5.2 erbij installeren.
Deze pakt wel alles netjes uit elke keer, en natuurlijk parren.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Pagina: 1