• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Geachte tweakers,

Hierbij heb ik even een vraag.

Ik wacht nu al een aantal dagen op een pakketje uit amerika via UPS. Nou is het pakketje ondertussen in Apeldoorn NL maar ik maak mij een beetje zorgen over de laatste regel die ik te zien krijg op UPS.COM.

Het gaat om het volgende:

APELDOORN, NL
24/12/2009 10:15

PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGAVE ZENDING DOOR DOUADECL. ZENDING INGEDIEND BIJ IN-/UITKL INST VOOR VERDERE IN/UITKLARING

24/12/2009 8:00

PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE

Mag ik hieruit opmaken dat ik een extra heffing moet betalen? Of kan dit ook gewoon betekenen dat ik mijn pakket ontvang zonder extra heffingen?

Alvast bedankt!

groeten,

Remco

p.s. Ik heb al op de site van UPS gekeken waar gewoon niks te vinden valt. Voor de rest ook gegoogled maar verder dan een paar speculatie fora (fok etc..) kom ik niet.

Ik heb al eerder gebeld met UPS over bepaalde dingen maar de persoon die ik aan de lijn kreeg was niet van plan mij te helpen voordat ze hun eerste afleverings poging hadden ondernomen. (like wtf?)

[ Voor 26% gewijzigd door Clementine op 24-12-2009 11:30 ]

Macbook Pro 15" 

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-12 22:09

Mnstrspeed

Aw, Snap!

19% BTW + 17 euro inklaringskosten, als ik me niet vergis.

Ehhh wat?

• Clementine
Bedankt voor de link maar ik denk dat ik mijn vraag niet duidelijk heb gesteld. Die 19% die ik riep was even een getal bij benadering. Ik ben op de hoogte van de kosten die er bij kunnen komen.

Wat ik mij af vroeg is of die regel tekst betekent dat hij daadwerkelijk voor al die extra kosten in aanmerking komt. En stellen ze mij hier van te voren even van op de hoogte of moet ik maar gewoon 200 euro gaan pinnen en zien wat het mij uiteindelijk kost?

Macbook Pro 15" 

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12 21:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zoals hierboven al opgemerkt zijn dit soort zaken prima op te zoeken. Aangezien uit je startpost niet blijkt dat je daar zelf ook maar enige moeite ingestoken hebt en ik verder geen interessante discussie uit dit topic voort zie komen hang ik er een slotje op.

Edit: in overleg met de TS weer open, zodat hij alsnog aan kan geven wat hij zelf uitgezocht had etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 24-12-2009 11:26 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Clementine
Orion84 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:16:

Edit: in overleg met de TS weer open, zodat hij alsnog aan kan geven wat hij zelf uitgezocht had etc.
Mijn vraag:

Wat ik dus probeer uit te vinden: Betekent de laatste zin van de ups traceer gegevens dat ik gegarandeerd moet bijbetalen?

Wat heb ik al gedaan:

Ik heb al op de site van UPS gekeken waar gewoon niks te vinden valt. Voor de rest ook gegoogled maar verder dan een paar speculatie fora (fok etc..) kom ik niet.

Ik heb al eerder gebeld met UPS over bepaalde dingen maar de persoon die ik aan de lijn kreeg was niet van plan mij te helpen voordat ze hun eerste afleverings poging hadden ondernomen. (like wtf?)

Macbook Pro 15" 

Pagina: 1