Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds een week in het bezit van de Dune prime 3.0 mediaspeler.
Bevalt me uitstekend. Alles speelt goed af en ik heb geen last van een lawaaierige BluRay speler.
Een minpuntje is bij mij dat wanneer ik een Divx film versnelt wil doorspoelen de Dune helemaal vastloopt.
Moet hem dan eerst weer even uitzetten om te herstellen.
Misschien is dit met de nieuwe Firmware op te lossen.
Is er iemand die de Versie 091211_1311_beta al geinstalleerd heeft en verbeteringen heeft gemerkt??
Verder kom ik er niet uit hoe je met de Dune het internet op kan om bijvoorbeeld Youtube filmpjes te bekijken
of op Flickr foto's te bekijken.
Mijn vorige mediaspeler de Eminent 7070 kon dit namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 21:27
De Dune 3.0 kan dit niet. Wat ik heb begrepen was het niet echt werkbaar en hebben ze dit laten vervallen. Wellicht dat dit later, in nieuwere firmwares, terug zal komen? Het staat in ieder geval op het verlanglijstje van de community.

In de nieuwe firmware zijn een aantal verbetringen en functies toegevoegd, maar helaas ook weer wat bugs ingeslopen. Mijn advies....werkt het nu prima, wacht dan met updaten tot er een stable release is. Updaten kan natuurlijk ook, het terugzetten van de vorige firmware werkt hetzelfde als het erop zetten van een nieuwere.

Heb je meer vragen? Dan verwijs ik je naar dit topic: HDI DUNE 3.0 Base & Prime

[ Voor 50% gewijzigd door MrX_Cuci op 25-12-2009 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips.
Het vastlopen van mijn Divx films blijkt door mijn netwerk te komen want vanaf USB-stick of externe HD heb ik geen last.
Voor de rest ben ik best tevreden ik wacht ik wel op de eerstvolgende orginele firmware update