Toon posts:

Delen & bevoegdheden

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,wie kan mij helpen.
Ik heb sinds kort een imac ,hiervoor had ik een windows pc,maar nu ik overgestapt ben heb ik een probleem met mijn mediaplayer .
Met de windows pc kan ik hier bestanden naar toe zetten ,bewerken ,en afhalen.
Maar nu met de mac heb ik alleen een lees bevoegdheid ik kan er geen bestanden naar toe schrijven etc..
Ik heb al van alles bekeken en door gelezen maar het blijft zo.
En ik wil toch niet al mijn films etc.. die op de mediaplayer staan kwijt raken.
Groetjes Rene :'( 8)7 :? :X

Verwijderd

Probably NTFS,

Try this:

klik

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
Dit kun je echter ook makkelijk vinden door even te zoeken op internet natuurlijk. De eerste hit was bij mij al goed met de termen; Mac schrijven en Windows.

[ Voor 5% gewijzigd door CoiLive op 24-12-2009 03:29 ]

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 22:14
Ik had dit probleem ook,
Had eerst mijn schijf gebackupped en geformateerd, maar achteraf is dit volgens mij helemaal niet nodig geweest.

Heb nu NTFS-3G of iets dergelijks. en het werkt prima!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi chinee, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf een antwoord op je vraag probeert te vinden. Als je dan een topic opent is vaak handig om precies te vertellen wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt en wat er niet werkte. Op die manier kunnen we je ook het beste helpen.

Om te beginnen heb je het over een 'mediaplayer', maar dat kan van alles zijn: een iPod, een DVD speler, een XBox, een platenspeler. Het dus handig om te vertellen wat voor mediaplayer je precies bedoeld en hoe je die op je iMac hebt aangsloten (via USB? Firewire? glasvezel?).

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, de specificaties van de apparatuur, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat je geprobeerd hebt en wat niet werkte.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.