Verwijderd

Topicstarter
Heey, ik heb al sinds vorig jaar een dell xps, en ik zou graag mijn q6600 willen overclocken

Heeft 1 van jullie misschien ervaring met het overclocken van een dell, of zou iemand mij het willen uitleggen

Specs
Manufacturer:
Dell Inc.
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory:
2814 MB
Hard Drive:
625 GB
Video Card:
ATI Radeon HD 3870 X2
Operating System:
Windows Vista™ 32 Bits

Dorus Wijnen

• Tim Hovius
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-12-2025
Dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Ik heb het ook verschillende keren geprobeerd, misschien kun jij wel wat in je BIOS veranderen :Y

[ Voor 59% gewijzigd door Tim Hovius op 24-12-2009 12:34 ]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:05:
Heey, ik heb al sinds vorig jaar een dell xps, en ik zou graag mijn q6600 willen overclocken

Heeft 1 van jullie misschien ervaring met het overclocken van een dell, of zou iemand mij het willen uitleggen

Specs
Manufacturer:
Dell Inc.
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory:
2814 MB
Hard Drive:
625 GB
Video Card:
ATI Radeon HD 3870 X2
Operating System:
Windows Vista™ 32 Bits

Dorus Wijnen
In principe als je in je BIOS waardes kunt veranderen zou je kunnen overclocken. Ten minste als het de FSB waarde betreft. Als deze gelocked is zou je op je moederbord zelf kunnen kijken wel moederbord het is. En ren andere BIOS erop flashen zodat deze waardes vrij komen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had ook al zoiets gelezen ,maar ik heb echt 0 ervaring op dit gebied, zou u misschien kunnen uitleggen hoe dat moet? En hij is idd gelocked. Maar ik kan bijv wel met rivatuner mijn videokaart overclcoken. Of is dat weer heel iets anders?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 13:42 ]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Er zijn genoeg topics te vinden hoe je een BIOS moet flashen anders is google je man. En ja dit kan gewoon met rivatuner. Kijk wel uit met de temperaturen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05-2025
Anders een pin mod ofzo.
maar ja, als je nog nooit hebt overgeklokt, kan je daar beter helemaal niet aanbeginnen.
Pagina: 1