"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Volgens mij ondersteunt Samba geen move commando, dus zal je Vista bak alles moeten downloaden en vervolgens weer uploaden.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Balen, misschien moet ik t kopieren dan maar automatiseren op een of andere manier.
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Je kunt een symlink maken naar share B op share A (en/of andersom). Als je vervolgens op share A een bestand naar die symlink kopiëert, dan zou het zo maar eens kunnen dat die kopie actie lokaal op je server wordt uitgevoerd.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Zal ik proberen ^^
Update:
Helaas geen succes, krijg alleen geen transfer snelheid meer te zien in vista, maar t is er niet sneller op geworden.
Update:
Helaas geen succes, krijg alleen geen transfer snelheid meer te zien in vista, maar t is er niet sneller op geworden.
[ Voor 78% gewijzigd door jayvol09 op 24-12-2009 03:20 ]