Ben met mijn verjaardag verwend met een Sanyo VPC-FH1camcorder die Full HD 1080p 60Hz opnames maakt op een SDHC kaartje. Helaas trekt mijn netbookje het echter niet om deze mooi af te spelen 
Nu dus op zoek naar een storage & mediaplayer oplossing, maar ben na alle topics op het forum de weg een beetje kwijt geraakt. Wie kan me op weg helpen?
Mijn Must Have spec's:
- moet dus 1080p materiaal kunnen afspelen (MPEG4, H264 materiaal volgens Sanyo)
- liefst het SDHC kaartje van 16Gb direct in de player pluggen om video te kopieren
- of anders via USB kabeltje aan kunnen sluiten en dan video overpompen
- daarnaast dus flink wat storage 500gb/1Tb om de video veilig te stellen
Daarnaast nog wat Nice-2-Have spec's:
- liefst een beetje een leuk frontje omdat hij in het stereo meubel komt
- coax of optische aansluiting op de Marantz 5.1 receiver
- leuk om ook alle bittorent / uitzending gemist internet opties te kunnen gebruiken
- heb hiervoor een sitecom 300n router draaien, dus liefst mogelijkheid voor wireless networking
Ben benieuwd naar jullie adviezen?
Nu dus op zoek naar een storage & mediaplayer oplossing, maar ben na alle topics op het forum de weg een beetje kwijt geraakt. Wie kan me op weg helpen?
Mijn Must Have spec's:
- moet dus 1080p materiaal kunnen afspelen (MPEG4, H264 materiaal volgens Sanyo)
- liefst het SDHC kaartje van 16Gb direct in de player pluggen om video te kopieren
- of anders via USB kabeltje aan kunnen sluiten en dan video overpompen
- daarnaast dus flink wat storage 500gb/1Tb om de video veilig te stellen
Daarnaast nog wat Nice-2-Have spec's:
- liefst een beetje een leuk frontje omdat hij in het stereo meubel komt
- coax of optische aansluiting op de Marantz 5.1 receiver
- leuk om ook alle bittorent / uitzending gemist internet opties te kunnen gebruiken
- heb hiervoor een sitecom 300n router draaien, dus liefst mogelijkheid voor wireless networking
Ben benieuwd naar jullie adviezen?
one life, live it!