Kabel, ADSL, schotel, icm. Games (ping)

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 20:01
Beste, ik heb een vraag, ik zit regelmatig online te gamen met mijn huidige ISDN verbinding, ik haal daarmee een ping van rond de 35 - 65 ...

Waarschijnlijk zijn de bovenstaande (topic) aanbiedingen snel bij ons beschikbaar, en kan ik tussen deze drie verbindingen kiezen,
maar wat is nou de beste voor ONLINE GAMERS!?

met welke connectie haal ik de snelste ping, en heeft toch een goeie constante verbinding.

Ik heb gehoord dat je met een schotel 3 MB/s haalt, maar volgens mij is dit geen goeie verbinding voor online games...

kan iemand mij dit uitleggen, en waarom dat zo zou zijn?! Eventuele eigen ervaringen hoor ik ook graag...

BvD.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
idd..schotel is analoog upload :(

go ADSL

Verwijderd

's morgen om 10 uur heb ik een ping van 45ms op cs.wanadoo.nl, 's avonds is dat 55-60ms.
Mxstream Basic met Planet Internet

Verwijderd

yeah, idd adsl... met kabel is de ping veels te wisselvallig....

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
ISDN: Goede ping, maar ja... wel telefoonkosten. Mischien wel weer leuk voor de gamende Casema slachtoffers die toch heel graag willen fraggen, maar niet altijd telefoonkosten willen.

ADSL: Een net iets betere ping dan ISDN. Denk ik de beste oplossing van de door jou genoemde aansluitingen... Ik zou ADSL nemen.

Kabel: Afhankelijk van Kabelmaatschappij.... Als het Casema is dan kun je een goede ping wel vergeten. Sommige anderen hebben wel goede pings.

Sateliet: Slechte ping. Sateliet ligt op 30.000 km hoogte, en dus moet elke ping zowiezo 60.000 km afleggen, wat overeenkomt met 200 ms. En dan heb ik alle andere factoren op internet nog niet eens meegerekend.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik