Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Razer Salmosa doet niks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi peeps,

Net mijn nieuwe Razer Salmosa uit de doos gehaald en aangesloten.
Maar hij doet niet wat ik had verwacht:

De infrarood techniek lijkt niet te werken, de muis bewegen levert geen beweging van de mouse pointer op.
Ik heb de software geinstalleerd en geupdate, opnieuw gestart, gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, maar alleen de muisknoppen reageren...

In Xp - Apparaatbeheer onder Human Interface Devices zie je hem en zegt hij dat hij zonder problemen werkt...

Niet dus!

Iemand nog ideeën of is dit een gevalletje DOA?

Let wel deze muizen moeten in ieder geval werken zonder drivers de drivers zijn voor de ultieme configuratie mogelijkheden...

Ook op mijn Vista Notebook van Acer wordt de muispointer niet in beweging gebracht ...

Gr,
Plons

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Even een stukje praktijk ervaring... :) Heb je de onderkant van de muis goed gecontroleerd? Ik had namelijk bij de laatste muis die ik aanschafte hetzelfde probleem gehad; er zat een bijna niet opvallend doorzichtig plakkertje voor de opening van de sensor... je weet maar nooit, soms zien we het meest opzichtige over het hoofd omdat we(ik) het probleem ergens anders in zoeken.