Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heej mensen,
ik heb de creative zen xfi 16gb, het precieze nummer weet ik niet:P
ik zoek alleen een makkelijke manier om muziek erop te zetten? zonder dat er liedjes dubbel komen te staan,
en een goede manier om afspeelijsten te maken op de muziek speler?
op de speler zelf is dat nogal ingewikkeld.

en over dat muziek er op zetten, heb nogal veel muziek en dat staan allemaal in albums of in verschillende mappen, wat je ook met de top40 van elke week hebt.
soms blijven er een paar weken nummers op staan en krijg je dan dus dubbel. de meeste haal ik er wel uit. maar heb nog steeds veel last van nummers waar de naam maar 1 letter verschild of cijfer.

bvd.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als ik het goed begrijp zet je het er dus zelf dubbel op, en hebben de files ook vaak een iets andere bestandsnaam. De X-Fi kan natuurlijk niet snappen dat die er niet op moeten komen staan. Ik denk dat je voor jezelf je muziek op de pc beter zult moeten beheren, dan is het ook makkelijker om die naar je mp3speler te sturen.

Wat betreft afspeellijsten, wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al gekeken wat de speler zelf ondersteunt?

Verwijderd

Topicstarter
heej ja heb met itunes geprobeerd en met windows media player, en zag dat je handmatig in wmp heel ver kwam met het uitsorteren van muziek, maar afspeelijsten werkt nog niet echt met wmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus wat ik bedoel met het maken van die afspeelijsten is dat, je die lijsten niet rechtstreeks van je media speler kan afmaken, want dan loopt wmp vast of het maken van afspeelijsten is niet beschikbaar, want gewoon als je de mappen van muziek pakt die op de pc staan dan doet hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de mdia speler maakt zelf af speellijsten van het bestand .zpl aan, maar wmp maakt ze van .wpl
iemand die ervaring heeft met het maken van af speellijsten op deze speler? of het exporteren van afspeellijsten?

triple post