Toon posts:

Probleem met laptop, zwart beeld bij insteek vga kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer mijn ouders te helpen om hun laptop aangesloten te krijgen op de televisie. Nu hebben ze een vga kabel om de laptop te verbinden met de televisie. Deze kabel werkt want met hun andere laptop is er geen probleem.

Het probleem is op deze laptop(Acer 5230E). En om eerlijk te zijn kom ik nergens. Ik heb zelf nog nooit een laptop gebruikt dus misschien mis ik iets heel simpels en ik hoopte dat iemand hier me misschien de goede richting in kon duwen.

Het probleem: Zodra ik de vga kabel er in steek valt het beeld weg, op de laptop, en er gaat ook geen signaal naar de televisie. Er komt wel het geluid dat nieuwe hardware gevonden is maar alles blijft zwart aan beide kanten. Wanneer ik de kabel weer verwijder komt het beeld weer terug op de laptop.

Probleem is dus dat ik niks kan doen zodra die kabel er in gaat en mijn kennis met zulke dingen begint eigenlijk pas vanaf daar >.<

Edit: sorry, it has Windows Vista installed by the way.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 17:01 ]

Verwijderd

er zit nergens een knop op de laptop (meestal FN + een F-toets, op mijn dell F2, meestal F10) om te schakelen tussen laptop en vga scherm?