Ik heb sinds een tijdje het probleem met mijn Logitech MX revolution muis dat ik soms wel 4 keer moet klikken voor het werkt. Dit probleem had ik eerder niet. Ik heb verder ook niks veranderd een de instellingen ofzo. Heb ook de nieuwste drivers er al opgezet. De ontvanger ligt 20cm van de muis af dus dat zou het probleem ook niet moeten zijn lijkt me. Scrollen en gewoon met de muis bewegen is geen punt verder. Heb ook een Razer Exactmat X control muismat dus die zou ook gewoon goed moeten zijn. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en vooral natuurlijk wat eraan te doen
Mijn besturingssyteem is Windows 7
Moeilijk te zeggen, het is sowieso de linker muisknop. Deze gebruik je natuurlijk steeds. Geen idee of het bij de andere ook is. Heb het zo snel ook niet kunnen vinden.
Verwijderd
Klinkt bekend bij mij iig. Heb het tot nog toe gehad bij een mx1000, driving force pro, driving force ex, g7 en een g25.
Voor zover ik weet zijn het allemaal dezelfde schakelaartjes die ze gebruiken. Ik heb het gemeld bij logitech en gewoon vervangende onderdelen of vervangend apparaat gekregen. Volgens mij dus echt hardware gerelateerd.
Voor zover ik weet zijn het allemaal dezelfde schakelaartjes die ze gebruiken. Ik heb het gemeld bij logitech en gewoon vervangende onderdelen of vervangend apparaat gekregen. Volgens mij dus echt hardware gerelateerd.
Thanks voor je hulp. Heb even een contactformulietje ingevuld bij logitech ben benieuwd wat ze eraan gaan doen.