Toon posts:

Computer start niet op na upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Vandaag heb ik eindelijk de onderdelen binnengekregen waarmee ik mijn PC wilde upgraden. Helaas wil de computer niet meer opstarten na vervanging van de oude onderdelen. Mijn moederbord is een P5N-e SLI en daarop zitten nu een XFX radeon 4870 en een E8400 ipv 1950 pro en E4300. Ook heb ik de oude zalman voeding vervangen door een 530 watt Be Quiet!. Ik heb letterlijk alle instructies in de handleidingen opgevolgd en er voor gezorgd dat ik zeker niet statisch was, ook heb ik alle stroomkabels al een aantal keer gecontroleerd. Helaas wil de PC nog steeds niet opstarten. Als ik de stroom aanzet kan ik zien dat alle fans beginnen te draaien (van stock processor koeler, videokaart etc.) maar dan slaat onmiddellijk de stroom weer uit lijkt het. Wellicht dat jullie nog enig advies hebben dat mijn probleem kan verhelpen.

Verwijderd

Begin met het aansluiten van het minimale, en daarvandaan verder starten

moederbord+cpu+1 ram+vga+hdd

als die het niet doet, haal iets uit je pc bijv RAM, gaat ie niet piepen dan is er iets mis met je mobo.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-12 14:19

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

hangen en opstarten troubleshooter heb je al geprobeerd en daaruit volgde? ....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+