standalone "jukebox" shuffle

Pagina: 1
Acties:

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08-2025
Dag,

ik ben op zoek naar een soort MP3 jukebox. Het is voor mijn opa in het rusthuis, hij is niet meer in staat om bijvoorbeeld zijn tv van post te veranderen maar aan/uit zetten lukt nog. Ik zoek dus een systeem waarbij we al zijn cd's van vroeger(voornamelijk klassieke muziek) kunnen rippen en ergens op een muzieksysteempje zetten en dat hij dit maar (makkelijk) aan en uit kan zetten en dat zijn muziek geshuffled begint te spelen zodat hij niet telkens naar hetzelfde liedje hoef te luisteren. Ik heb al eens gezocht op google, maar kan de juiste "zoekterm" niet echt vinden. Sites van logitech, creative, pioneer, sony, ... afschuimen levert mij ook niets op |:(
Kent iemand een product die dit kan?

Verwijderd

diamondback schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:10:
Dag,

ik ben op zoek naar een soort MP3 jukebox. Het is voor mijn opa in het rusthuis, hij is niet meer in staat om bijvoorbeeld zijn tv van post te veranderen maar aan/uit zetten lukt nog. Ik zoek dus een systeem waarbij we al zijn cd's van vroeger(voornamelijk klassieke muziek) kunnen rippen en ergens op een muzieksysteempje zetten en dat hij dit maar (makkelijk) aan en uit kan zetten en dat zijn muziek geshuffled begint te spelen zodat hij niet telkens naar hetzelfde liedje hoef te luisteren. Ik heb al eens gezocht op google, maar kan de juiste "zoekterm" niet echt vinden. Sites van logitech, creative, pioneer, sony, ... afschuimen levert mij ook niets op |:(
Kent iemand een product die dit kan?
Gewoon een MP3 speler neerleggen met een setje boxen?
Wel een beetje een MP3 speler met grote knoppen natuurlijk, een oude iPod classic ofzo..

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08-2025
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dan moet hij MP3 aanzetten, boxen aanzetten, en mag hij al op niet te veel verkeerde knopjes drukken om in het verkeerde menu te zitten...
Eigenlijk ideaal zou een grote iPod Shuffle zijn, enkel start-stop knop en boxen ingebouwd in systeem

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

als het niet uitmaakt welk nummer er langs komt zou je kunnen overwegen om een mp3speler permanent aan te zetten en deze aan een eenvoudige versterker te hangen. deze versterker kan dan aan/uit gezet worden om de muziek te starten/stoppen. een eenvoudige stereoversterker zou toch moeten voldoen. het eventuele stroomverbruik van een permanent spelende mp3speler is in mijn ogen verwaarloosbaar als je dit afzet tegen het overige verbruik van een dergelijk rusthuis.

succes ermee!