• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik heb geen flauw idee waar ik deze vraag kan dumpen, als hij hier niet goed is, meld dat dan svp

Op mijn werk hebben we een uitrol ruimte die opnieuw ingericht moet worden, dmv speciale tafels waar gemakkelijk meerdere systemen tegelijk kunnen worden uitgerold / gerepareerd / testen e.d.

Nu heb ik flink zitten googelen maar waarschijnlijk onder de verkeerde zoekterm, ik vind bar en bar weinig

Kan iemand mij een schop in de goede richting geven, voorbeelden e.d. zouden mij erg helpen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Praktisch: een goede (Gb)switch met een hoop poorten, aangesloten op een server waarop je je images / software host :)
En verder een hoop werkbladruimte, maar daarvan is de meest praktische opzet vanzelfsprekend afhankelijk van de ruimte zelf :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

tja je hebt gewoon een bureau nodig, eventueel met een 2e laag zodat je monitors niet op de tafels komen maar op een aparte laag staan.

Hoe meer rumite je nodig hebt, hoe meer bureau's je naast elkaar zet....

verder een switch met goede netwerk verbinding (zorg dat je niet je netwerk plat legt), genoeg stroomvoorziening (denk aan max vermogen).

ik denk niet dat er iets bestaat als een uitroltafel...

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:38

r0b

En zorg ervoor dat de stekkerblokken makkelijk bereikbaar zijn ;)

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb het als volgt gebruikt:

bureau met antistatische matten

2e verdieping met daarop:

KVM switch
Monitor
Ethernet Switch
Speakerset

Onder de 2e verdieping een waslijn van staaldraad gespannen met daaraan opgehangen (in ringen of S-haken) alle kabels met een grote lus achter de tafel. Zodat je makkelijk kabels kan aansluiten en ze niet over je bureau slingeren.

Invoegen doe je zo!

Verwijderd

Een lange tafel. Een goede switch. Een goede KVM-switch. Een ghostcastserver. Voldoende stopcontacten. En een monitor + keyboard + muis.

Met een dergelijke setup heb ik vaak genoeg 10 PC's tegelijk gedaan. Toen nog met een berg diskettes om de ghost-software + ghostwalker te booten, maar dat moet tegenwoordig toch beter kunnen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 13:00 ]

• m3nno
The Eagle schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:46:
Praktisch: een goede (Gb)switch met een hoop poorten, aangesloten op een server waarop je je images / software host :)
En verder een hoop werkbladruimte, maar daarvan is de meest praktische opzet vanzelfsprekend afhankelijk van de ruimte zelf :)
Juist de werkbladruimte bedoel ik, we zoeken redelijk een redelijk ruimte besparende oplossing. Iets in de trend van dit

Afbeeldingslocatie: http://www.abcdesks.com/images/heroes/single_double_triple_desks_001.jpg

Maar dan met een makkelijke plaatst voor de computers voor het los en vastmaken van kabels e.d.

Situatie nu:

foto moment, doe ik zo als de mensen van dell klaar zijn met reparatie's

[ Voor 6% gewijzigd door m3nno op 23-12-2009 13:06 ]

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-01 20:46
de correcte term zal zijn: staging-area ;)

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
http://www.technimeubel.nl

Misschien dat hun iets hebben dat je zoekt.

Hebben een tafel van ze hier staan, beetje hetgene dat je beschrijft.

• m3nno
Hier een foto van hoe de situatie nu is, een rotzooi dus.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/oqwqhj.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door m3nno op 23-12-2009 13:48 ]

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:16

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Zorg voor een anti-statisch werkoppervlak, als professionele IT'er hoor je dat te hebben. Rechtsvoor in beeld zie ik volgens mij losse balkjes RAM liggen, dat kun je niet maken.

Zet zo min mogelijk op je werkblad. Monitoren en switches en telefoons kun je tegen de muur schroeven. (Onder de tafel kun je ook nog veel kwijt, maar pas op dat je er niet tegen aan schopt). Sommige dingen kun je ook nog aan het plafond hangen.

Maak een haak aan je toetsenborden zodat je ze aan de muur kan hangen als je ze niet nodig hebt.
Maak heel duidelijk (bv met verf) welke monitor & keyboard & muis bij elkaar horen.
Installeer handige(!) bekerhouders, zodat je koffie niet naast een open computer hoeft te staan.
Zorg voor een fatsoenlijke airco. Die twee ventilatoren die je hebt staan hebben de potentie om schroefjes weg te blazen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1