Ik zit erg te twijfelen tussen deze 2 monitoren ik wil graag een 24 inch vooral voor gaming. Een TN scherm is goed genoeg voor mij en ik vind de vormgeving ook belangrijk, beide hebben een erg dun frame om de monitor wat ik erg mooi vind.
De ilyama heb ik gezien en deze zag er goed uit (alleen screensaver) de samsung is zo ongeveer overal aangeprezen als 1 van de beste monitors van de afgelopen tijd als ik het goed begrijp.
Pluspunten Ilyama:
reactietijd 2 ms
vermogen iets lager (niet echt spannend maar goed)
Prijs
Samsung
contrastverhouding 60.000 tov 20.000 van ilyama (alhoewel ik dit soort dingen nooit zo heel erg duidelijk zie)
Kijkhoek 170 ipv 160 (ook minimaal nuttig omdat ik er altijd recht voor zit).
Hoogte instelbaar
Erg goeie reviews.
Iemand nog wat op of aanmerkingen aan 1 van beide monitoren want nu neig ik naar de ilyama alleen daar zijn weinig reviews over te vinden. Of is de samsung echt die 50 euro meer waard?
De ilyama heb ik gezien en deze zag er goed uit (alleen screensaver) de samsung is zo ongeveer overal aangeprezen als 1 van de beste monitors van de afgelopen tijd als ik het goed begrijp.
Pluspunten Ilyama:
reactietijd 2 ms
vermogen iets lager (niet echt spannend maar goed)
Prijs
Samsung
contrastverhouding 60.000 tov 20.000 van ilyama (alhoewel ik dit soort dingen nooit zo heel erg duidelijk zie)
Kijkhoek 170 ipv 160 (ook minimaal nuttig omdat ik er altijd recht voor zit).
Hoogte instelbaar
Erg goeie reviews.
Iemand nog wat op of aanmerkingen aan 1 van beide monitoren want nu neig ik naar de ilyama alleen daar zijn weinig reviews over te vinden. Of is de samsung echt die 50 euro meer waard?