Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] meukmailer niet af te melden

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vannacht kreeg ik een mail van de meuktracker dat er een update voor Teamspeak was. Nu geloof ik achterelkaar dat ik me daar ooit zelf voor het ingeschreven, maar intussen is m'n interesse erin toch behoorlijk afwezig :)

Dus ik ging naar de meuk, klik rechtsboven op e-mail notificatie: http://tweakers.net/meukt...=Notificatie&meukId=22170

Klik het TeamSpeak vinkje uit en druk op Verwerk. Dan krijg ik de melding:
E-mailnotificatie

Oopz...

Je bent niet ingelogd, je password klopt niet of je hebt geen items aangevinkt. Either way gaat 't niet lukken om iets aan je maillijst toegevoegd te krijgen...
Goed, dat laatste is dus waar, alleen dat is dus ook de hele bedoeling. Kan ik me helemaal niet afmelden voor meuk of kijk ik er echt volledig langs?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Als je naar http://tweakers.net/meuktracker/?Action=Notificatie gaat, heb je daar een lijst met meuk alerts die aanstaan voor jou. Daar kun je ze verwijderen door ze aan te vinken en op de verwijderen knop te drukken.

Bij mij gaat dat gewoon goed, bij jou ook daar niet?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ahja, helemaal top, maar dus niet geheel duidelijk. Misschien handig om daar een verwijzing naar te maken vanuit diezelfde link die ik zojuist poste?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

We zijn toevallig bezig met het winkelmandje en daarin trekken we ook de meukalerts mee. Dus als het goed is, is de onduidelijkheid binnenkort sowieso uit de wereld op dat gebied. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

^^^

lost zichzelf dus wel op :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.