Het is niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt. Het komt vooral doordat een redacteur een bepaald nieuwsje zelf vindt en toevoegt, waardoor de submit ongebruikt achter blijft. Soms voegen we de submitter nog toe, maar het is niet zo dat als we een nieuwsje schrijven, we de submitqueue doorspitten om te kijken of iemand hetzelfde nieuws heeft gesubmit.
Zo iets dacht ik wel al, vond het 'opmerkelijk'; submit geplaatst ~ 3u later kwam deze in de 'aanstaande nieuws tracker'. Daar bleef het nieuws 4-5u staan, waarna het weer verdween. Echter stond vanochtend het artikel. Had zo iets van mooi karma
niets bleek minder waar.
Begrijp me niet verkeerd, wil totaal geen discussie wel / neit gesubmit. Toelichting van Marc Rademaker is geheel duidelijk
Begrijp me niet verkeerd, wil totaal geen discussie wel / neit gesubmit. Toelichting van Marc Rademaker is geheel duidelijk
De nieuwssubmit is juist bedoeld om het submitten van nieuwtjes te stroomlijnen, dus dit lijkt me niet de bedoelinghimlims_ schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:10:
Ervaar een DM naar de desbetreffende crew-member met het artikel + opmerking, sneller cq beter werk (beetje 'inzicht' in je submit)
Ik ben helemaal geen stagiair
Als je submitjes hebt, kun je zo ook naar mij dm'en. Dan krijg je misschien wel wat meer inzicht in hoe wij nieuws beoordelen (omdat ik dan antwoord geef ) Dank in elk geval voor alle submitjes, veel nieuws komt binnen door tips
[overbodige tekst geknipt]
er is daardoor enige communicatie / interactie, met crew die wel of niet iets aan heeft. Maar voor je gevoel wordt er in ieder geval iets mee gedaan
Ik denk dat het stimulerend kan werken indien users meer inzicht hebben in de toegezonden submitjes;
- hoeveel submitjes je hebt ingestuurd,
- hoeveel (of welke) daarvan gebruikt zijn
- hoeveel karma het je op leverde.
- wie heeft behandeld of afgewezen (maar dan krijg je misschien daarover weer meer gezeik dan je wilt)
Nu doe je een submit, en that's it.. hoor van meerdere dat het demotiverend werkt om steeds te submitten en dan maar zien. Indien er wat meer info aan de persoon zelf wordt verschaft over de submitjes, werkt het misschien stimulerend
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 23-12-2009 13:21 ]
Persoonlijk heb ik er niets op tegen als je me een dm stuurt met een nieuwsje. Overigens komt het ook vaak genoeg voor dat verschillende mensen dezelfde link submitten, dan moet er toch een keuze gemaakt worden. Maar als je kijkt hoe vaak een submitter bij een nieuwsje staat, zie je dat de submits wel degelijk gewaardeerd worden
Ik wil daar nog wel wat aan toevoegen, in de meuktracker bijvoorbeeld, soms wil ik daar een nieuwe GPU-driver van Ati submitten, maar dat werkt niet, omdat Ati altijd refereert naar game.amd.com/drivers/gpu/latest (oid), waardoor de linkal in het lijstje voorkomt en dus niet meer al *nieuw* toegevoegd kan worden, terwijl hij wel degelijk nieuw is.
Dat vind ik nog een beetje jammer in het geheel, derhalve zou een DM uitkomst bieden.
Dat vind ik nog een beetje jammer in het geheel, derhalve zou een DM uitkomst bieden.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Ik had de laatste submit voor ATI Catalyst voor Windows. Geen problemen. Ik denk dat je gewoon te laat wasMatis schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:29:
Ik wil daar nog wel wat aan toevoegen, in de meuktracker bijvoorbeeld, soms wil ik daar een nieuwe GPU-driver van Ati submitten, maar dat werkt niet, omdat Ati altijd refereert naar game.amd.com/drivers/gpu/latest (oid), waardoor de linkal in het lijstje voorkomt en dus niet meer al *nieuw* toegevoegd kan worden, terwijl hij wel degelijk nieuw is.
Het is *niet* de bedoeling dat mensen per DM hun nieuwssuggesties versturen - als de betreffende redacteur toevallig niet aanwezig is, zouden we nieuws kunnen missen. En dat zou jammer zijn: nogmaals, we zijn erg blij met nieuwssubmits en zouden niet zonder willen. En bovendien: als je per DM nieuws aanmeldt en dat wordt opgepikt, kan het zijn dat een legitieme, eerdere nieuwssubmit daardoor niet de credits krijgt die die wel had verdiend 
Even overleggen met een redacteur kan natuurlijk geen kwaad, maar zorg dat een resultante tip altijd via de submit loopt
Even overleggen met een redacteur kan natuurlijk geen kwaad, maar zorg dat een resultante tip altijd via de submit loopt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wie nu al tips doet via dm, kan dat wmb blijven doen. Graag zelfs! Het is echter niet de bedoeling dat iederéén via dm redacteuren gaat spammen. Da's ook weer wat veel voor ons 
En altijd geldt dat een redacteur afwezig kan zijn. Bij geen antwoord verdient het dus aanbeveling om de tip via de submitqueue aan de redactie te doen toekomen
En altijd geldt dat een redacteur afwezig kan zijn. Bij geen antwoord verdient het dus aanbeveling om de tip via de submitqueue aan de redactie te doen toekomen
Pagina: 1