Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wel geluid door Jack, niet door boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje windows 7 met realtek audio,n ooit eerder problemen gehad totdat ik net Teamspeak 3 installeer. Ts3 is even opgestart geweest maar heb verder geen instellingen veranderd.

Een kwartier later kom ik erachter dat ik geen sound meer heb over mijn boxen van me laptop (acer aspire 5670). Na ongeveer 6 keer nieuwe drivers te hebben ingesteld is het probleem nog niet opgelost

gegevens:

Niks is gemute, alle sound metertjes slaan gewoon uit tijdens afspelen van sound. Maar er komt geen geluid uit de boksen. Als ik dan een koptelefoon inplug heb ik wel geluid...

Wat me nu wel opvalt is dat er een rood lampje uit de holte van de Jack komt, staat deze soms continu aan? Kan ik deze misschien uitzetten?

Weet iemand misschien het lullige dingetje wat ik net over het hoofd zie

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 00:12 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Eens kijken bij default sound device bij de sound manager van Windows 7? Dat is een lullig dingetje dat voor problemen kan zorgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat staat goed. Er staan er twee in en bij bijde niks!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:34
Wat doet een herstart van je pc/laptop?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:16

mace

Sapere Aude

Dat rode lampje is normaal, dat is je optische uitgang, niks van aantrekken.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Misschien even een keer de audio drivers opnieuw installeren?

offtopic:
Boksen is een sport, die dingen in je laptop heten boxen ;)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En als je de speakers als default playback device instelt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Laptop is inmiddels kleine 20 keer opnieuw gestart er hebben verschillende drivers opgestaan. Niks helpt.

Rode lampje uit die jack was er volgens mij voorheen niet?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Je hebt niet toevallig het geluid op die optische uitgang ingesteld?

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

Heeft de laptop niet net als de Macbooks een gedeeld optisch/analoog jack? Als op de Macbooks optisch geluid aan staat komt er ook geen geluid uit de speakers en gaat dat lichtje branden. Wat op de Macbooks werkt is een lucifer puntje of iets dergelijks in het gaatje te prikken (er zit een knopje in wie optisch geluid enabled/disabled).

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:35

Red Boll

Kick Ass!

Wilde gok: Al bij de hardware gekeken? (Device Manager)

Wel een vreemd iets zeg... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
lucifer een beetje vreemd, maar helpt niet. Device manager zegt dat alles in orde is. Software matig ook alle optische dingen uitgezet. Niks helpt...

(niet weeer format)

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:35

Red Boll

Kick Ass!

Matig hoor... Kan niet iets heel moeilijks zijn zou je denken...

TS3 deinstalleren?

Verwijderd

Topicstarter
ts3 ligt er al af .. heb het er opnieuw opgezet om te kijken of die vreemde dingen doet. Maar daar stond ook niks raars. Het feit dat het eigenlijk niet iets heel moeilijks kan zijn maar toch onvindbaar is maakt het erg .... Arggg
Pagina: 1