(Win7) DVD niet herkend, vraagt om de digitale handtekening?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen wil mijn pc mijn dvd players niet meer vinden.In apparaatbeheer/eigenschappen staan ze er wel maar met uitroepteken, daar krijg ik de melding:
De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52)

Vraag: Hoe krijg ik mijn dvd players weer tot leven?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08

Reptile209

- gers -

De juiste W7 driver van de website van de fabrikant downloaden en installeren?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:56

Duinkonijn

Huh?

als je bij die eigenschappen bij drivers kijkt, kan je dan vorige drivers kiezen?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Reptile209 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:28:
De juiste W7 driver van de website van de fabrikant downloaden en installeren?
Die er niet zijn omdat het de standaard ATAPI drivers zijn (of liever cdrom.sys).

Niet toevallig een CD/DVD Emulatie of ISO mount tool geinstalleerd met unsigned drivers?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb de drivers verwijderd en de spelers losgekoppeld en opnieuw opgestart. Geen resultaat. Staan ook geen emulatie cd/dvd spelers geïnstalleerd. 8)7 Ook staat er onder drivers dat dit de laatste versie is en er geen andere zijn.