Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Bij T-Mobile staat standaard voicemail aan voor alle standaard situaties. Niet snel genoeg opnemen, ingesprek en buiten bereik. Ik wil graag dat voicemail alleen aan gaat wanneer ik buiten bereik ben (anders of de ingesprektoon of over blijven gaan).

Het is inmiddels gelukt om voicemail volledig uit te zetten en weer in te schakelen voor alleen "buiten bereik".

Wanneer ik gebeld word en in gesprek ben, dat wil ik gewoon een ingesprektoon. Echter in alle situaties waar ik niet naar m'n voicemail doorschakel, schakelt T-Mobile door naar het nummer +31624029001. Daar krijg je het standaard bandje te horen: de persoon die belt is nu niet bereikbaar.....

Bellers begrijpen dan vaak niet dat je gewoon in gesprek bent. Ik weet overigens niet of T-Mobile mij kosten voor deze doorschakeling berekent.

Is er een manier om deze doorschakeling weg te halen (dus gewoon de ingesprektoon te krijgen)? De klantenservice van T-mobile begrijpt deze vraag niet en kom ik er niet verder met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
Heb je geen wisselgesprek dan? Als ik aan het bellen ben en iemand anders belt me, dan krijgt hij/zij de normale overgangstoon te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
Ja, die optie heb ik ook. Ik wil echter dat wanneer ik ingesprek ben er een ingesprektoon klinkt. Ik wil gewoon dat de gene die mij belt terwijl ik ingesprek ben het later nog een keer probeert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

dit is toch in te stellen vanuit je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
Bij T-Mobile helaas niet dus....Zie eerste posting.