Hallo
Ik heb net Telfort internet met een Zyxel modem
Het is me maar 2 keer gelukt om in dat modem te komen http://192.168.1.254 in de browaser typen en je bent er in ..
Ik heb een nieuw wachtwoord ingesteld en heb dat gebruikt om een tweede keer in het modem te komen ..
Het was de bedoeling om een poort open te zetten naar mijn HTTP server ..
Dat is me nog niet gelukt omdat ik niet meer in het modem kan komen ...
Niet een wachtwoord probleem , ik krijg helemaal geen inlog schermpje meer..
Alleen maar een error dat het IP adres niet kan worden bereikt : --Firefox kan geen verbinding maken met de server op 192.168.1.254.--
Ik kan het modem overigens wel pingen
Modem resetten helpt niet , ik heb het reset knopje in dat gaatje 3 minuten in gehouden maar ik blijf de zelfde mededeling krijgen .
Het modem werkt overigens wel volledig , ik heb wel internet..
Zijn er meer manieren om dat modem te resetten of om er in te komen ?
Wie weet het
Nog liever zou ik er een andere router op hebben zonder dat zyxel modem maar dat zal wel niet kunnen ..
Ik werk overigens met Ubuntu Linux, maar met een andere (windows) pc kom ik er ook niet in ..
Dirk
Ik heb net Telfort internet met een Zyxel modem
Het is me maar 2 keer gelukt om in dat modem te komen http://192.168.1.254 in de browaser typen en je bent er in ..
Ik heb een nieuw wachtwoord ingesteld en heb dat gebruikt om een tweede keer in het modem te komen ..
Het was de bedoeling om een poort open te zetten naar mijn HTTP server ..
Dat is me nog niet gelukt omdat ik niet meer in het modem kan komen ...
Niet een wachtwoord probleem , ik krijg helemaal geen inlog schermpje meer..
Alleen maar een error dat het IP adres niet kan worden bereikt : --Firefox kan geen verbinding maken met de server op 192.168.1.254.--
Ik kan het modem overigens wel pingen
Modem resetten helpt niet , ik heb het reset knopje in dat gaatje 3 minuten in gehouden maar ik blijf de zelfde mededeling krijgen .
Het modem werkt overigens wel volledig , ik heb wel internet..
Zijn er meer manieren om dat modem te resetten of om er in te komen ?
Wie weet het
Nog liever zou ik er een andere router op hebben zonder dat zyxel modem maar dat zal wel niet kunnen ..
Ik werk overigens met Ubuntu Linux, maar met een andere (windows) pc kom ik er ook niet in ..
Dirk