Ticking away the moments that make up the dull day
VLC kan haast geen probleem veroorzaken, want die installeert helemaal geen codecs. K-lite zou goed kunnen. Als alternatief zou je eens cccp kunnen proberen, en als player media player classic. Die zit trouwens al in cccp.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Verwijderd
Geen idee of dat kan en of dat werkt, maar kun je Premiere niet dwingen een bepaalde codec te gebruiken?
Het is heel vreemd. Toen ik het geuninstalled had had ik het probleem niet meer, dus dacht ik dat het daaraan lag. Echter, nu ben ik met een nieuw project bezig en de crashes komen ook weer terug.
Ik neem aan dat je het crash log bekeken hebt ? Misschien verschaft dat wat duidelijkheid.
Nou nee:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: Adobe Premiere Elements.exe
Versie van toepassing: 7.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 48e1cbbd
Naam van foutmodule: unknown
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingscode: 00000000
Uitzonderingsmarge: 00000000
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: Adobe Premiere Elements.exe
Versie van toepassing: 7.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 48e1cbbd
Naam van foutmodule: unknown
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingscode: 00000000
Uitzonderingsmarge: 00000000
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Is dat het windows log of dat van premiere, zo te zien het windows log... mja en daar staat idd niet veel bij. Misschien is ergens nog een crashlog te vinden van premiere ?
Waar kan ik dat ongeveer vinden? In User/AppData/Roaming/ staat niets wat lijkt op een crashlog.
In heb geen idee, ik gebruik premiere niet (meer). Ik weet niet eens of die wel een log aanmaakt.
Ik weet wel (schiet me nu pas te binnen) dat er wat problemen waren met realtec audio devices, althans de drivers daarvan. Dus als je een realtec audio kaart, of iets sound onboard mobo (zijn bijna allemaal realtec) zou dat zomaar je probleem kunnen zijn.
Ik weet wel (schiet me nu pas te binnen) dat er wat problemen waren met realtec audio devices, althans de drivers daarvan. Dus als je een realtec audio kaart, of iets sound onboard mobo (zijn bijna allemaal realtec) zou dat zomaar je probleem kunnen zijn.
Wel raar dan dat geluid een crash met video overgangen kan veroorzaken. Bij mixen en editten van geluid doet ie het gewoon prima.
Pagina: 1