Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Na toch redelijk overtuigd te zijn van de nokia n85, ondervond ik dat de n79 ook helemaal geen verkeerd toestel was.
Hij lijkt redelijk op de n85 alleen is qua bouw kwaliteit een stuk beter, hij mist dan wel weer het oled scherm.

mijn eisen zijn niet heel ingewikkeld:
Een goede telefoon waar je ongeveer 2 jaar mee door kan
Telefoon die zo'n beetje alle dingen kan wat die hoort voor 1 uit de n series van nokia (wifi, ngage, maps, muziek etc)

Heeft iemand mischien 1 van deze toestellen of mischien wel allebei ? het prijs verschil is mischien 30 a 40 euro dus daar doe je het niet voor (vind ik)

Laat het me weten ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Heb je onze PriceWatch al gebruikt om tot een selectie te kunnen komen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
zojuist gedaan, alleen ben ik juist benieuwd van gebruikers met ervaringen van beide telefoon toestellen, of die met hetzelfde probleem hebben gezeten tussen deze 2 toestellen.... Heb gekeken en goede reviews zijn er van deze 2 telefoons maar de keuze is nog niet echt naar 1 toestel, ik neig naar de n79 maar ben dus benieuw of er mensen zijn die ervaringen hebben met beide toestellen :p

heeft dan niemand ooit deze 2 telefoons ervaren ? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 23-12-2009 14:12 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kijk eens:

Het Nokia N79 Topic
Nokia N85

Genoeg ervaringen dus.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
thanks :P maar nogmaals ik weet onderhand wel het verschil maar welke zou men mij nou aanraden ?:)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 15:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
geeft niks, er kan een slotje op, mijn keuze is geworden: n79 black :)
Pagina: 1