Goedenavond 
Ik ben niet erg bekend met het shopping forum, maar heb dus een vraagje ivm een garantie kwestie.
26-05-2009 Heb ik bij een online shop een Corsair Dominator-GT DDR3 kit met levenslange "beperkte" garantie gekocht twv € 285,46
08-07-2009 Las ik dit bericht, maar dacht dat ik er dan geen last van had zoals zovelen.
nieuws: Corsair stopt tijdelijk met verkoop Dominator GT-geheugen
Geheugen heeft altijd op stock speeds met voldoende koeling gedraaid.
05-11-2009 kreeg spontaan om de 5 - 15 minuten een bsod.
Na wat zoeken memtest gedraaid en inderdaad, hij gaf wat fouten aan.
Dus RMA aangevraagd en opgestuurd.
Heb diezelfde week een vervangende ddr3 kit besteld bij een andere online shop omdat ik niet zolang zonder pc kan. En niemand waar je even ddr3 kan lenen
22-12-09 krijg ik dit bericht.
Beste heer Brands,
Wij hebben van onze leverancier te horen gekregen dat het geheugen niet te repareren of te vervangen is.
Van onze leverancier gaan wij een credit ontvangen voor het geheugen.
U kunt voor het bedrag 250 euro een alternatief product uitzoeken.
Nu is mijn vraag moet ik dit accepteren of niet.
Ten eerste draait mijn pc nu ook wel goed op een iets minder snelle kit
Ten tweede, waarom is de prijs gezakt ten opzichte van het aankoopbedrag van 285 euro, dit terwijl diezelfde kit nu 330 euro kost bij hun en bij een andere online shop.
Ten derde ik zou toch ook gewoon mijn geld moeten kunnen terug vragen als hun mij niet dezelfde kit kunnen terug leveren ?
Bedankt alvast !
Ik ben niet erg bekend met het shopping forum, maar heb dus een vraagje ivm een garantie kwestie.
26-05-2009 Heb ik bij een online shop een Corsair Dominator-GT DDR3 kit met levenslange "beperkte" garantie gekocht twv € 285,46
08-07-2009 Las ik dit bericht, maar dacht dat ik er dan geen last van had zoals zovelen.
nieuws: Corsair stopt tijdelijk met verkoop Dominator GT-geheugen
Geheugen heeft altijd op stock speeds met voldoende koeling gedraaid.
05-11-2009 kreeg spontaan om de 5 - 15 minuten een bsod.
Na wat zoeken memtest gedraaid en inderdaad, hij gaf wat fouten aan.
Dus RMA aangevraagd en opgestuurd.
Heb diezelfde week een vervangende ddr3 kit besteld bij een andere online shop omdat ik niet zolang zonder pc kan. En niemand waar je even ddr3 kan lenen
22-12-09 krijg ik dit bericht.
Beste heer Brands,
Wij hebben van onze leverancier te horen gekregen dat het geheugen niet te repareren of te vervangen is.
Van onze leverancier gaan wij een credit ontvangen voor het geheugen.
U kunt voor het bedrag 250 euro een alternatief product uitzoeken.
Nu is mijn vraag moet ik dit accepteren of niet.
Ten eerste draait mijn pc nu ook wel goed op een iets minder snelle kit
Ten tweede, waarom is de prijs gezakt ten opzichte van het aankoopbedrag van 285 euro, dit terwijl diezelfde kit nu 330 euro kost bij hun en bij een andere online shop.
Ten derde ik zou toch ook gewoon mijn geld moeten kunnen terug vragen als hun mij niet dezelfde kit kunnen terug leveren ?
Bedankt alvast !