Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Je zou een Dual Layer DVD kunnen nemen en het bestand daar als mpeg, gewoon als data dus, op kunnen branden.
Verder zou je meuk: ConvertXtoDVD 4.0.9.322a kunnen proberen.
Verder zou je meuk: ConvertXtoDVD 4.0.9.322a kunnen proberen.
Wat jij zoekt is een DVD author programma (mpeg naar dvd evt met menu). Ik neem aan dat je al een mpeg van 7 gieg hebt ? Dat zul je toch eerst moeten verdelen in 2 mpegs om er dvd5's van te maken. TMpgenc DVD author is bv. wel een goede.
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat Corel videostudio dat niet kan....
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat Corel videostudio dat niet kan....
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Dank voor de tips
Het verwondert me ook dat Corel het niet heeft, OF dat ik het niet vind! Al proberen zoeken via google, maar niet direct gevonden (Corel + split DVD). Wanneer ik DVD selecteer, geeft ie m'n hoofdstukken weer tem 1u31, daarna niets meer. M'n film is 2u30 groot.
Het verwondert me ook dat Corel het niet heeft, OF dat ik het niet vind! Al proberen zoeken via google, maar niet direct gevonden (Corel + split DVD). Wanneer ik DVD selecteer, geeft ie m'n hoofdstukken weer tem 1u31, daarna niets meer. M'n film is 2u30 groot.
Ik heb het nu geprobeerd met TMPG, doch dit vervormt telkens m'n beeld. Mijn Mpeg bestaat uit 16:9 film, 4:3 film en fotoslideshows... Als ik gewoon mn MPEG afspeel, is het allemaal mooi. Doch in Tmpg wordt m'n beeld vervormt (interlace?) Constant strepen bij snelle beelden.
Kan ik het recoden afzetten?
Ja, je kunt het recoden afzetten, moet je zoeken in de preferences. Je hebt toch wel TMPGenc DVD author he ?Blackminister schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:32:
Ik heb het nu geprobeerd met TMPG, doch dit vervormt telkens m'n beeld. Mijn Mpeg bestaat uit 16:9 film, 4:3 film en fotoslideshows... Als ik gewoon mn MPEG afspeel, is het allemaal mooi. Doch in Tmpg wordt m'n beeld vervormt (interlace?) Constant strepen bij snelle beelden.
http://www.videohelp.com/...rch=Search+or+List+Guides Hier staan 29 guides hoe van een MPG een DVD te maken.
Deze is helemaal gratis en doet niet aan recoden, DVDauthorgui
http://download.videohelp.../dvdauthorgui.pl?p=guide1
Het enige wat je moet doen is je mpeg even splitsen in een video bestand en een audio bestand.
[ Voor 5% gewijzigd door Caveman op 24-12-2009 16:11 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Pagina: 1