ik heb kpn internet+bellen abonnement met THOMSON SpeedTouch 780 modem-router. ik gebruik nu mijn router als switch en dat werkt fijn. maar het lukt me niet om deze modem-router gewoon als modem te gebruiken. ik wil dus die router functie gewoon uitzetten en ik weet het niet hoe dat moet. ik ben uren bezig mee geweest maar kom ik helaas niet achter. voor mij wat belangrijkste is port forwarding en die wil ik via mijn eigen router doen en niet via kpn router. heeft iemand enige idee hoe ik deze probleem kan oplossen. alvast bedankt.
Gaat niet lukken, een Experiabox kan NIET in bridge gezet worden vanwege een hele simpele reden: Je SIP server is afhankelijk van de routerfunctie van de Experiabox. Ofwel, zou je de Experiabox in bridge kunnen zetten, dan zou je telefonie weg zijn.
...
dat vind ik heel jammer.PhatFish schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:07:
Gaat niet lukken, een Experiabox kan NIET in bridge gezet worden vanwege een hele simpele reden: Je SIP server is afhankelijk van de routerfunctie van de Experiabox. Ofwel, zou je de Experiabox in bridge kunnen zetten, dan zou je telefonie weg zijn.