Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Ik heb een HP PhotoSmart C7280 staan, welke aangeeft dat de lichtblauwe inkt op is.

Ik wil alleen iets kopieren in zwart-wit, maar zolang ik die lichtblauwe inkt niet vervang, doet die printer helemaal niks meer :S Dus ook niet zwart-wit kopieren of printen..

Eruit halen geeft dezelfde foutmelding, hij wil een nieuwe lichtblauwe inkt, anders mag ik niet zwart-wit printen.. In de gebruiksaanwijzing wordt er niks over gezegd, op internet kan ik het niet goed vinden.

Weet iemand een oplossing om toch die zwart-wit kopie te maken? Want dit is wel heel vervelend.. Printen kan niet wachten tot morgen namelijk, ziet er naar uit dat ik de buurman lastig kan vallen omdat mijn lichtblauw op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij is dat bij veel printers zo en valt daar weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan852
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08 22:40
Ik heb laats ergens gelezen dat je, je cartridges kunt resetten. Zo kun je, je printer laten denken dat hij weer vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jan852 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:12:
Ik heb laats ergens gelezen dat je, je cartridges kunt resetten. Zo kun je, je printer laten denken dat hij weer vol is.
Gezond voor je printer: als je cart echt leeg is, en je printer wilt er inkt uithalen, sloop je je printer.