Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75
Heb voor/van mijn werk een Latitude CPi A 366 celeron
. Maar dat ding heeft problemen met zijn beeldscherm.:( Videogeheugen waarschijnlijk kapot.:( Mijn collega heeft precies dezelfde laptop en heeft hetzelfde probleem. Dit kan toeval zijn:?, maar je bent gewaarschuwd(8>. Verder geen slecht woord over Dell.8-)
Voor vorig project beschikking gehad over Dell Latitude laptop. 366 MHz en 128 MB intern, nooit problemen mee gehad. Werkte goed.
Verwijderd
Ik ben nu aan mijn 2e Dell bezig. Ik vind vooral de TFT schermen erg goed, want ik heb nog nooit een Dell gezien met kapotte pixels terwijl ik daarentegen zelden een Compaq laptop zie ZONDER kapotte pixels 
De support van Dell is trouwens wel uiterst belabbert
Verder zijn het fantastische laptops
De support van Dell is trouwens wel uiterst belabbert
Verder zijn het fantastische laptops
Ik heb ook een Dell laptop van mijn werk en ik vind het een prima machine. Een latidue is iets kleiner dan een inspiron. De laatste is eigenlijk wel altijd voorzien van de allernieuwste techniek (vandaar de grootte) Een latidude is voor een laptop nogsteeds snel, maar is wat handzamer en net iets goedkoper.
Verwijderd
De Inspirion serie is fantastisch.
Binnen ons bedrijf hebben wij Inspiron 4000, 5000 en 8000 laptops.
De 4000 is handzaam en super scherm
De 5000 is nogal grove machine kwa uiterlijk maar super snel ook met beeld. Mijn collega draait hierop met 256 MB zware PPT presentaties.
De 8000 uitgeust met 15 inch scherm en DVd is fantastisch.
We hebben minimaal 600 MHZ en 128 mb op alle machines en werken met office en photoshop achtige programma's.
Alle laptops zijn zeer stabiel (Wme/W2000) en flexibel met netwerkkaarten, wisselende inbelverbindingen ed.
Binnen ons bedrijf hebben wij Inspiron 4000, 5000 en 8000 laptops.
De 4000 is handzaam en super scherm
De 5000 is nogal grove machine kwa uiterlijk maar super snel ook met beeld. Mijn collega draait hierop met 256 MB zware PPT presentaties.
De 8000 uitgeust met 15 inch scherm en DVd is fantastisch.
We hebben minimaal 600 MHZ en 128 mb op alle machines en werken met office en photoshop achtige programma's.
Alle laptops zijn zeer stabiel (Wme/W2000) en flexibel met netwerkkaarten, wisselende inbelverbindingen ed.
Ik werk zelf met een Inspiron 7500 en ben erg tevredene over....
Display 15,4" is erg goed en scherp..
Verder geen problemen gehad....
Aanrader dus...
Display 15,4" is erg goed en scherp..
Verder geen problemen gehad....
Aanrader dus...
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Mijn voornaamste ervaring op het moment is de lange levertijdOp dinsdag 06 maart 2001 09:29 schreef QuarkuS het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Dell, en met Inspiron versus Latitude?
Dell laptops zijn over het algemeen redelijk storingsvrij en behoorlijk stabiel. Ik krijg niet zo heel vaak een hardwarematige storing op een Dell laptop binnen. Meeste problemen die binnenkomen gaan over accu's die het niet meer doen (schroeven losmaken en weer steving vastdraaien, Dell Lattitude CPI) en TFT schermen die wit worden.
Over het algemeen zijn Dell laptops naar mijn mening een goede koop
Over het algemeen zijn Dell laptops naar mijn mening een goede koop
Pagina: 1