Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ip Camera op website

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag weten hoe ik op een eenvoudige manier live beelden kan streamen naar mijn website. Hiervoor ben ik opzoek naar een goede (goedkope) camera die deze functie eenvoudig heeft. Het moet wel een streaming camera zijn en zeker niet een camera waar foto's worden geupload naar een ftp. Dus een kant en klare oplossing met een IP camera en software.

Groetjes,
Patrick

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 15:14 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Wat heb je zelf al uitgezocht?

Axis heeft o.a. IP camera's. Is hun aanbod niet geschikt voor je? Worden erg veel gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik verder heb gevonden is een oplossing met uploaden naar FTP. Waardeloze oplossing vind ik. Verder kan ik alleen systemen vinden waar ik in moet loggen met locale software. Maar het moet naar een website die toegankelijk is voor iedereen. Ik ga eens kijken of ik daar iets kan vinden. Ben er al even mee bezig!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

wat heb je zelf al gevonden? Er zijn zat IP camera's die op meerdere manieren beelden uitsturen die je vervolgens kunt integreren op een webpagina of wat dan ook.
Omdat uit dit topic niet echt blijkt dat je zelf al concreet op zoek bent geweest en gekeken hebt welke camera's wel en niet aan je eisen voldoen gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.