Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Systeemspecs popup

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:23
Hoi,

Ik gebruik momenteel Opera 10.10 (build 1893). Het is me opgevallen dat als je je systeem specificaties wilt aanpassen en op het linkje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/edit.gif klikt om een product op te zoeken, dat hij geen popup toont, maar gewoon in hetzelfde venster opent. In vroegere versies was dit niet het geval.

Groeten,
Styxxy

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

crisp

Devver

Pixelated

Is dat niet gewoon een instelling dan?

Intentionally left blank

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:23
crisp schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:33:
Is dat niet gewoon een instelling dan?
Goh, mij leek het nogal vreemd aangezien op andere websites pop-ups wel perfect tevoorschijn komen. (Overigens in de andere browsers doe hij het perfect. Ik heb geen instellingen van Opera gewijzigd naar mijn weten.)

Ik zal anders eens wat zoeken.

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 18:02
Bij mij (Opera 10.10 op Linux) werkt het gewoon. Voor zover ik weet bestaat zo'n instelling niet eens.

Er bestaat wel een optie waarmee popups automatisch worden gemaximaliseerd (zoals bij een nieuwe tab).
Heb je ooit eerder Opera (elke versie) gedraait op die PC? zo'n instelling (je hele profiel) kan namelijk zijn blijven staan uit een oudere versie van Opera, die instelling bestaat al jaren...

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

systeem specificaties bestaan niet eens meer ondertussen (lang leve collecties), dus deze kan dicht

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.