Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Beste tweakers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe case, nu zit ik alles een beetje af te zoeken maar kom er niet helemaal uit.

Deze 3 leken mij wel wat :
CM 690 Pure Black
Xigmatek Midgard
NZXT Lexa S Crafted

Mijn eisen zijn dat ik zon 5/6 hd's kwijt kan met een klik/schuif systeem, voeding onderin, beetje mogelijkheid om alles netjes achterlangs weg te werken etc, goede airflow, strak uiterlijk etc.

Volgens mij voldoen al deze kasten daar prima aan, de CM690 is wel een populaire case, Xigmatek zegt mij niks, NZXT wel. Maargoed ik ben dus niet zo thuis in de kasten-markt, dus als iemand een beter idee heeft of wellicht een van deze kasten goed lijkt?

Mn setup :
P5B Deluxe
E6600 @ 3,2Ghz
4GB PC6400
4870 1GB
2x80GB in RAID0
640GB Spinpoint
750GB Seagate
en er komt nog een 1TB o.i.d bij binnenkort.

Dit alles wordt gekoeld via een Zalman Reserator, waterkoeling dus, maar dit is extern dus daar hoeft in feite geen rekening mee worden gehouden met het kiezen van de behuizing.

Dus als iemand misschien ervaring heeft met een van deze kasten, of misschien een andere goede kast weet. Max zon 80 euro leek mij wel genoeg.

Alvast bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ik het zelf een CM690 NVidia Edition en hier enkele dingen over die kast.
- 5 harddrives (alles gekoelt door de front 120MM fan)
- cablemanagement: zie links hieronder (ik hoop dat je het enigszins goed kan zien)
- koeling (lucht): prima in orde.

Je setup kan er zonder al teveel problemen in iig.

cable management:
1) http://img6.imageshack.us/img6/4760/imag00071.jpg
2) http://i49.tinypic.com/scrspd.jpg
3) http://i48.tinypic.com/e6p1r6.jpg

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

antec three hundred ;) 2 12 cm fans intake (optioneel) één 12 cm outtake en een 14 cm outtake :) heerlijk stil en lekker koel

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

En hoeveel moeite heb je zelf al gedaan om reviews erbij te zoeken?

Zelf altijd fan geweest van Antec kasten (P182 bijvoorbeeld). Niet goedkoop, ook niet duur, wel zeer goede kwaliteit en afwerking.

Dus ik zou die nemen! Of wil je niet dat wij voor jou gaan kiezen?

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, ga eens op zoek naar reviews van de verschillende kasten. Over vrijwel iedere kast is wel eens wat geschreven. Omdat het kiezen van een kast toch vrij persoonlijk is ben jij de enige die hier de juiste keuze kan maken.
Dit topic ga ik daarom ook sluiten, omdat de keuze toch door jou zelf gemaakt moet worden.

Dit topic is gesloten.