Wij zijn bezig met het overzetten van een hosted sharepoint naar een eigen server, hier ben ik nu al 2weken mee bezig maar het lukt me maar niet.
Ik heb ondertussen verschillende versie van sharepoint geprobeerd (moss 2007 standaard trial, wss 3.0). maar elke keer krijgen we de volgende error:
Nu heb ik gevonden op verschillende fora dat je op de hosted sharepoint de feature dataconnectionlibary moet uitschakelen. maar de hoster heeft me verschillende screenshots laten zien dat het wel degelijk uit staat.
Het is de bedoeling dat de sharepoint uiteindelijk wordt geïmporteerd op een SBS 2008 server.
Hopelijk kan iemand mij helpen want ik weet het niet meer
Ik heb ondertussen verschillende versie van sharepoint geprobeerd (moss 2007 standaard trial, wss 3.0). maar elke keer krijgen we de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| c:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Web Server Extensions\12\BIN>stsa dm -o import -url http://win-m362ln1a3ss -filename "C:\blaat\sharepoint2\XXX-int ranet-nl.dat" -includeusersecurity Begintijd: 22-12-2009 10:50:03. Progress: Importeren initialiseren. FatalError: Kan het onderdeel DataConnectionLibrary niet vinden. at Microsoft.SharePoint.Deployment.ImportRequirementsManager.VerifyFeatureDef inition(SPRequirementObject reqObj) at Microsoft.SharePoint.Deployment.ImportRequirementsManager.Validate(SPRequi rementObject reqObj) at Microsoft.SharePoint.Deployment.ImportRequirementsManager.DeserializeAndVa lidate() at Microsoft.SharePoint.Deployment.SPImport.VerifyRequirements() at Microsoft.SharePoint.Deployment.SPImport.Run() Progress: Importeren voltooid. Eindtijd: 22-12-2009 10:50:58. Voltooid met 0 waarschuwingen. Voltooid met 1 fouten. Log file generated: C:\blaat\sharepoint2\XXX-intranet-nl.dat.import.log Kan het onderdeel DataConnectionLibrary niet vinden. |
Nu heb ik gevonden op verschillende fora dat je op de hosted sharepoint de feature dataconnectionlibary moet uitschakelen. maar de hoster heeft me verschillende screenshots laten zien dat het wel degelijk uit staat.
Het is de bedoeling dat de sharepoint uiteindelijk wordt geïmporteerd op een SBS 2008 server.
Hopelijk kan iemand mij helpen want ik weet het niet meer