Verwijderd

Topicstarter
Ben ik blij met mijn 1Tb mediaplayer, hekent deze in de gallerijen de mkv bestanden niet. Echter als ik hem koppel aan mijn pc dan staan ze er wel in. Moet ik hier een update voor downloaden of iets aanpassen. Bedankt alvast.

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02 10:49
En mijn kristallen bol zegt.......

Nee, geen flauw idee over welke mediaplayer je het hebt.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:32

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mijn glazen bol zegt dat de player geen mkv ondersteund.

Zou je svp wat meer gegevens kunnen geven?
Zie het Faq voor bijv. wat richtlijnen d:)b

[ Voor 49% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-12-2009 08:48 ]

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 09:33
Misschien speelt de mediaplayer geen mkv bestanden af?? Als je nu een eerst zegt welk type het is en van welk merk dan kunnen we je een stuk beter helpen terwijl je dit eigenlijk op internet ook al had moeten kunnen vinden in de specs van het apparaat zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door dennis112 op 22-12-2009 09:03 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,
Mijn schuld, ik dacht dat dit terecht zou komen bij het AC Ryan gedeelte.
Het gaat om de 1Tb mediaplayer van Ac Ryan. Deze zou wel de mkv bestanden moeten herkennen maar dat lukt dus niet. Er staat veel geschreven over updates e.d. dat ik dacht, iemand weet vast wel raad.
Als de player is gekoppeld aan de pc staat de bestanden wel op de schijf van de player, maar als ik zoek op films of alles dan zie ik alleen maar avi's. Overigens blu-ray rips herkent hij dan weer wel.

Groet
Pascal.