Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
gewoon kabels omdraaien? OF de kaarten omdraaien in de sloten, maar het eerste is een stuk makkenlijker, wel ff goed instellen dan.
In de config even speuren, als jet het commando netinfo geeft, zie je geloof ik heel de config. In de setup-mode kun je bij de advanced settings ergens een netwerk kaart aan een netwerk koppelen, dus je kunt dan eth0 koppelen aan je ethernet en eth1 aan je lan, maar vraag me niet precies hoe, heb nu namelijk geen ding voor m'n neus staan..
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Ik heb het ook zo:
eth0 = LAN
eth1 = CHELLO
Maar heb er nog geen problemen mee gehad, maakt het wat uit dan? Alles werkt toch perfect :?
edit: Ik heb het wel es proberen om te draaien via die sertup, niet gelukt
Als het jou wel lukt, zou je dan de manier hier ff willen posten? Thanks!
eth0 = LAN
eth1 = CHELLO
Maar heb er nog geen problemen mee gehad, maakt het wat uit dan? Alles werkt toch perfect :?
edit: Ik heb het wel es proberen om te draaien via die sertup, niet gelukt
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
tja, eth0 is de eerste geprobede kaart, en eth1 is de tweede...
zorg gewoon dat je de kaart die je als eth0 wilt hebben als eerste probet bij het opstarten, en klaar is kees..
zorg gewoon dat je de kaart die je als eth0 wilt hebben als eerste probet bij het opstarten, en klaar is kees..
Joh .. dit had ik ook al bedacht ... alleen theorie en praktijk gaan helaas weer eens niet gelijk op ...[b]zorg gewoon dat je de kaart die je als eth0 wilt hebben als eerste probet bij het opstarten, en klaar is kees..
De vraag was, is en blijft HOE krijg ik voor elkaar dat ie de 3com kaart als eerste probet en de trust kaart/hub als tweede ....
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Mag ik vragen waarom je het zo graag wilt. Ik heb het namelijk ook zo, maar (nog) geen problemen mee gehad!Op dinsdag 06 maart 2001 15:45 schreef surfpunk het volgende:
De vraag was, is en blijft HOE krijg ik voor elkaar dat ie de 3com kaart als eerste probet en de trust kaart/hub als tweede ....
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Zorgen dat de module van de 3com kaart als eerste geladen wordt dacht ik, of sla ik nu complete onzin uit?Op dinsdag 06 maart 2001 15:45 schreef surfpunk het volgende:
[..]
Bij advanced options in de setup kan je met optie 72 en 73 de interface naam instellen. Maak van eth0 eth1 en van eth1 eth0....
Pagina: 1