Ik ben op dit moment in het bezit van een HK AVR255 en ben er totaal niet over te spreken. Ik heb hem momenteel zo'n 3 maanden in mijn bezit waarvan hij al zo'n 3 weken van de reparateur heeft gestaan. Dit was i.v.m. firmware update problematiek (het internet staat er vol mee). Er is toen een nieuwe HDMI printplaat in gezet samen met de nieuwe firmware. Nu is het moment aangebroken dat hij weer kuren begint te vertonen en ik ben het spuugzat. Ik ben niet van plan om met een nieuw apparaat van een bepaalde prijsklasse continue naar de reparateur te moeten. Morgen ga ik BCC bellen en vragen of het mogelijk is of ik hem nog kan ruilen tegen een ander merk evt. met bijbetaling (hun slogan is: "want het draait niet om de apparaten, maar om u" dus dat beloofd wat). Ik ben namelijk helemaal klaar met HK.
Nu hebben ze bij DCC een aantal alternatieven maar ik hou me nog niet zo lang bezig met audio apparatuur en heb dus totaal geen idee welk merk of type goed is. Mocht ik kunnen ruilen bij BCC dan heb ik interesse in onderstaande types (bij sommige types ontbreken hyperlinks omdat deze niet werken op de site van BCC):
Onkyo TX-SR607
Onkyo TX-NR 807
Denon AVR2310 ZWART
Denon AVR1910 ZWART
Denon AVR1610 ZWART
Sony AVB-DN360 (STR-DN1000/BDP-S360)
Marantz NR1501
Marantz SR-5004
Marantz SR 6004
Het is voor mij belangrijk dat ik minimaal 5.1 surround heb met evt. uitbreidings mogelijkheid naar 7.1. Dat HDMI aansluitingen goed functioneren en dat deze in voldoende mate aanwezig zijn. Ik sluit er de volgende apparatuur op aan:
- DVD-speler via HDMI (tenzij ik die ook retour kan brengen);
- Digitale tv (alleen optisch)
- Mediacenter via HDMI i.v.m. Asus Xonar kaart.
Ik wil gewoon een versterker die fatsoenlijk werkt en waar goede support voor is. Met goede support bedoel ik dan evt. helpdesk, firmware updates, etc. Voor firmware updates vind ik het belangrijk dat dit niet via een COM-poort moet geschieden zoals bij mijn huidige receiver (wat een tegenvaller was dat zeg).
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!!!!
Nu hebben ze bij DCC een aantal alternatieven maar ik hou me nog niet zo lang bezig met audio apparatuur en heb dus totaal geen idee welk merk of type goed is. Mocht ik kunnen ruilen bij BCC dan heb ik interesse in onderstaande types (bij sommige types ontbreken hyperlinks omdat deze niet werken op de site van BCC):
Onkyo TX-SR607
Onkyo TX-NR 807
Denon AVR2310 ZWART
Denon AVR1910 ZWART
Denon AVR1610 ZWART
Sony AVB-DN360 (STR-DN1000/BDP-S360)
Marantz NR1501
Marantz SR-5004
Marantz SR 6004
Het is voor mij belangrijk dat ik minimaal 5.1 surround heb met evt. uitbreidings mogelijkheid naar 7.1. Dat HDMI aansluitingen goed functioneren en dat deze in voldoende mate aanwezig zijn. Ik sluit er de volgende apparatuur op aan:
- DVD-speler via HDMI (tenzij ik die ook retour kan brengen);
- Digitale tv (alleen optisch)
- Mediacenter via HDMI i.v.m. Asus Xonar kaart.
Ik wil gewoon een versterker die fatsoenlijk werkt en waar goede support voor is. Met goede support bedoel ik dan evt. helpdesk, firmware updates, etc. Voor firmware updates vind ik het belangrijk dat dit niet via een COM-poort moet geschieden zoals bij mijn huidige receiver (wat een tegenvaller was dat zeg).
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!!!!