Ik vroeg me af of er markt is voor een processor die het nog wel doet.. maar stottert om de zoveel seconden, Dit is gekomen doordat de cpu 80 graden is geweest. Het max aanbevolen temp is 71 graden volgens intel. systeem sloeg niet uit omdat de beveiliging ervan uitstond. In windows werken de volgende dingen nog helemaal perfect: Muziek,Normale functies(desktop,internet e.tc). Films/filmpjes op internet en spellen stotteren om de 2 seconden maar je houd nog wel hoge fps.. heel vreemd dus. Verder werkt alles nog eigenlijk. Ook typen stottert.
Overigens is de processor verder helemaal stabiel!
Dus mij vraag nog een keer: Heeft iemand enig idee of er markt is voor een Q6600 G0 met wat kleine probleempjes?
EDIT: kwam door software, probleem opgelost!
Ik kon opeens normaal filmpjes kijken in linux, maar niet ideaal omdat alles gelimiteerd werd door de dvd speler. Hierna heb ik het nog eens in vista geprobeerd en ik had nergens meer last van. Het kwam dus door windows 7. Geen idee wat het veroorzaakt heeft, vreemd want ik kreeg het tijdens het overclocken ineens na een reboot. Ik ben iig blij dat het toch niet de processor bleek te zijn. Nooit geweten/ervaren dat software zo veel impact kon veroorzaken.
Bedankt voor ieder zijn hulp.
Overigens is de processor verder helemaal stabiel!
Dus mij vraag nog een keer: Heeft iemand enig idee of er markt is voor een Q6600 G0 met wat kleine probleempjes?
EDIT: kwam door software, probleem opgelost!
Ik kon opeens normaal filmpjes kijken in linux, maar niet ideaal omdat alles gelimiteerd werd door de dvd speler. Hierna heb ik het nog eens in vista geprobeerd en ik had nergens meer last van. Het kwam dus door windows 7. Geen idee wat het veroorzaakt heeft, vreemd want ik kreeg het tijdens het overclocken ineens na een reboot. Ik ben iig blij dat het toch niet de processor bleek te zijn. Nooit geweten/ervaren dat software zo veel impact kon veroorzaken.
Bedankt voor ieder zijn hulp.
[ Voor 27% gewijzigd door M-Bullseye op 22-12-2009 10:05 ]