Ventrilo 2.1.4 + Windows 7 x64

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:25
Ik heb sinds het gebruik van Windows 7 (in Vista geen last van) problemen met Ventrilo 2.1.4. Regelmatig hoor ik de andere kant voor enkele minuten niet, zij mij wel. Na verloop van tijd (of als ik eens reconnect) komt alle spraak ineens achter elkaar door binnen.

Als admin draaien, XP/Vista compatibility en realtime priority kiezen hebben geen effect. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Redelijk oude software, dat klopt. Maar de nieuwere versies kunnen niet langer verbinden met de oude servers die door praktisch iedereen gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Trap! Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Heb hetzelfde probleem gehad. De oplossing voor mij was om de prioriteit via de task manager op realtime in te stellen i.p.v. de Ventrilo setup. Let er ook op dat wanneer je op de setup knop klikt, Ventrilo de prioriteit automatisch weer terugschroeft naar 'high' waarna de problemen weer ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Helaas helpt dat niet bij mij. ;(

Zeer irritant...het wordt hoog tijd dat mensen massaal Ventrilo verlaten en kiezen voor een up-to-date freeware alternatief.

EDIT: Wacht eens ff Daan...volgens mij wist je dat al! :+

[ Voor 15% gewijzigd door The Realone op 17-02-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Waarom pak je dan ook niet de laatste versie? 3.0.5 werkt hier prima op Windows 7 x64 zonder gezeik met procesprioriteit.

Of is 2.1.4. de laatste versie waar je gratis een eigen server kan draaien?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Mojo schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:42:

Of is 2.1.4. de laatste versie waar je gratis een eigen server kan draaien?
Dat dus.

Voor mijn part stap ik over op Mumble o.i.d. Maar het probleem is dat Ventrilo nogal een breedgedragen programma is in de gaming wereld en er maar weinig animo is bij mensen om te switchen.
Pagina: 1