Toon posts:

Proc. snelheid en webcam-->

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft je processor snelheid iets te makem met de beeldkwaliteit van een webcam, m`n cam moet 30 frames p/s halen maar met netmeeting is mijn beeld nogal schokkerig, vertragingen van 1 tot 2 seconden maken het niet echt streaming.
Ik heb een AMD K6-2 400, 128 mb intern en logitech quickcam web usb, m`n kennis heeft een pentium 2 (snelheid weet ik niet) en een quickcam pro en die geeft bij mijn op m`n scherm met netmeeting wel streaming video, zou die kennis z`n pc sneller zijn en daarom beter beeld geven.

Verwijderd

denk geen beter beeld maar wel meer frames !
btw Netmeeting is toch een beetje laggie, je kunt ook je beeldkwaliteit instellen in netmeeting, moet je dat eens proberen.

edit:

Mmmm kan ook aan de verschillende types webcam liggen he ???
Pro en Web ???

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58
Netmeeting zuigt ja, en het zou aan je verschillende cam kunnen liggen, maar ook het verschil in moederbord zou het wel eens kunnen zijn. Begin maar eens een topic "is de ali aladdin 5 goed?".... Het moederbord wat jij waarschijnlijk hebt (even vanuit gaande asus p5a) is zwaar klote :(

Verwijderd

Topicstarter
HA HA nee geen asus mobo, een ouwetje(2jaar)
chaintech ct 5agm 2 met via chipset maar dat netmeeting niet al te snel is , tja dat heb ik wel gezien ja, maar inderdaad ik denk ook dat de quickcam pro wat meer frames haalt en dat het mobo van die kennis van mij gewoon wat beter is=nieuwer.