Momenteel ben ik als beginner, begonnen aan Flash CS4.
Ik heb een diashow gemaakt die om de 10 sec. een dia showt.
Dit doe ik met verschillende frames waarin de foto's zijn geplakt. (Als symbool -film)
Ik wil nu dat op een van die foto's of frame geklikt kan worden en die vervolgens naar een pagina gestuurd wordt, bijvoorbeeld 'index.php', 'community.php', ..
Ik heb verschillende codes geprobeerd, maar krijg bij sommige dat het object een null object heeft.
De naam is dan opgeven bij instantienaam.
Dus ik klik op betreffende frame en daarna op de foto, om de instantienaam op te geven.
Dit is de code:
Iemand een idee?
Bedankt voor de hulp.
Ik heb een diashow gemaakt die om de 10 sec. een dia showt.
Dit doe ik met verschillende frames waarin de foto's zijn geplakt. (Als symbool -film)
Ik wil nu dat op een van die foto's of frame geklikt kan worden en die vervolgens naar een pagina gestuurd wordt, bijvoorbeeld 'index.php', 'community.php', ..
Ik heb verschillende codes geprobeerd, maar krijg bij sommige dat het object een null object heeft.
De naam is dan opgeven bij instantienaam.
Dus ik klik op betreffende frame en daarna op de foto, om de instantienaam op te geven.
code:
1
2
| TypeError: Error #1009: Kan geen eigenschap of methode benaderen via een verwijzing naar een object dat null is. at Diavoorstelling_fla::MainTimeline/frame15() |
Dit is de code:
code:
1
2
3
4
5
6
| photo1.addEventListener(MouseEvent.CLICK,openURL); function openURL(event: MouseEvent) { var request:URLRequest = new URLRequest("http://www.example.com"); navigateToURL(request); } |
Iemand een idee?
Bedankt voor de hulp.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 21-12-2009 23:23 ]