Toon posts:

Tips voor het beter spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 987 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje en ik weet niet hoe ik dit ga oplossen.

Ik speel een multiplayer spel dat eigenlijk nooit soepel loopt, althans, dat idee heb ik.
Op zich loopt het wel, maar als ik op de server speel dan zijn mijn vijanden me altijd voor, ook al zie ik ze eerder en schiet ik eerder....super vaag gewoon.
Ik heb verder niks op de achtergrond lopen qua peer to peer programma's, zelfs mijn virusscanner heb ik af staan om enigsinds wat snelheid te kunnen winnen, maar helaas.
Mijn ping zit tussen de 25 en 40, soms schiet ie wel eens naar 0, wat ik ook vaag vind. Maar goed, mijn ping is gewoon perfect om te gamen.
Mijn tegenstanders hebben allemaal een wat hogere ping...tussen de 40 en de 100. Ik heb eigenlijk de beste ping. Dus theoretisch gezien zou ik sneller moeten wezen als hun met mijn goede ping, dit is dus niet het geval!
Ik heb nog een voordeel want de server staat in Engeland, nu zijn mijn mede gamers over het algemeen Duitsers, italianen en amerikanen, dus de server staat het dichst bij mij.

Mijn cpu is een core 2 duo E6560, overgelockt naar 3 gig.
4 gig ram
videokaar nvidia geforce 9800GTX+

Windows XP sp3

Wie weet raad :?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Karton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keep practising boy! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:24
De kans is inderdaad heel groot dat je gewoon nog niet goed genoeg bent, misschien schiet je pas als je je slachtoffer helemaal in beeld hebt en je tegenstanders al beginnen te schieten als ze je loop de hoek om zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel het spel al 5 jaar.
Ik moet een magazijn leegschieten om iemand normaal te kunnen raken, terwijl andere maar een paar kogels nodig hebben.
Dat is het probleem eigenlijk

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naam spel? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:14:
Ik speel het spel al 5 jaar.
Ik moet een magazijn leegschieten om iemand normaal te kunnen raken, terwijl andere maar een paar kogels nodig hebben.
Dat is het probleem eigenlijk
Is dit pas sinds kort het geval en ging het voor een bepaalde tijd wel beter? Kon je mensen toen ook met een aantal kogels raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ping maakt niet zo extreem veel uit naar mijn mening.
Ik speel CoD4 enkel op een server die in Texas staat waardoor ik een ping heb van 140 (redelijk stabiel).
En volgens de rankings die ze hanteren sta ik op de 7de plaats op een totaal van 24.000 spelers ;)

Het zit 'em gewoon in je hoofd!

En verder: hoe lang speelt dit probleem al?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter mikken? Dat is je vage probleem denk ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomahawks
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 10:19
Waarom speel je een spel 5 jaar terwijl het niet soepel loopt? Of heb ik iets gemist?

Maar goed, misschien ligt het aan je muis? Een goede muis is erg belangrijk. Vooral met een kort snoertje, want dan is het signaal natuurlijk sneller bij de pc. En een groot scherm, want dan zijn de tegenstanders groter. En als het dan NOG niet lukt, hebben we altijd nog tetris!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

Ik heb even de topic titel veranderd aangezien "Vaag probleem" natuurlijk niets over je probleem zegt. Mocht je een betere titel weten dan die ik ervan heb gemaakt mag je een topic report aanmaken en dan zal een moderator die het kan aanpassen de topic titel daarin veranderen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En ik ben Dusty, heb thuis niks te vertellen en ben vroeger veel gepest....sjonge jonge.

Dat noemt zich moderator..

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Karton, speel je CS en dan de oude (1.6)? Dan zijn het je rates of je noobheid, 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik speel het oude spel men of valor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:47:
Dusty toch, dat jij moderator bent zeg....
Op onze site zouden we zo'n moderator nooit tolereren.

Maar goed, dat zegt al gelijk iets over je niveau.
offtopic:
Dan vraag je deze vraag toch mooi op je eigen site?

Welk spel gaat het om? Misschien hebben al je tegenstanders (veel) betere wapens dan jij hebt, of kunnen ze jou gewoon eerder zien omdat ze vanuit een hoekje komen e.d.

[ Voor 25% gewijzigd door Enfer op 22-12-2009 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 11:20
Dusty toch, dat jij moderator bent zeg....
Op onze site zouden we zo'n moderator nooit tolereren.

Maar goed, dat zegt al gelijk iets over je niveau.
Sommige mensen noemen dit humor, ik vindt de titel prachtig :D

Maar ontopic: vaak is het enorm voordelig om op het hoofd te mikken, dan heb je maar enkele kogels nodig om iemand om te leggen ;) (of zo doe ik het toch met W:ET)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

En ik ben Dusty, heb thuis niks te vertellen en ben vroeger veel gepest....sjonge jonge.

Dat noemt zich moderator..
En met deze reactie gooi ik er een slotje op.

Maar dan niet enkel om die reden. Je topicstart is nog geeneens zo slecht, maar je reageert nauwelijks tot niet op vragen van anderen. Op die manier gaat het niet opschieten en als je dan ook nog 's ipv van een suggestie te doen voor een andere/betere topictitel zo reageert dan vind ik het wel mooi geweest.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.